تاریخ انتشار: 1399/04/03 11:19
کد خبر: 60682

رونالدو موفق به ثبت رکوردی جدید شد

کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس در جریان پیروزی 2-0 این تیم مقابل بولونیا از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا یک رکورد جدید به رکوردهای خود اضافه کند.
رونالدو موفق به ثبت رکوردی جدید شد

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی یوونتوس دیشب و در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل بولونیا در سری آ گل اول بیانکونری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این گل برای رونالدو به معنای ثبت رکورد دیگری به نام او بود. کریستیانو حالا با سبقت گرفتن از هموطنش روی کاستا، رکورد بهترین گلزن پرتغالی تاریخ سری آ را به خود اختصاص داده.

گل دیشب رونالدو بیست و دومین گل او در این فصل سری آ بود. رونالدو بعد از ترک رئال مادرید در سال 2018 و عزیمت به تورین در اولین فصل حضورش در یوونتوس برای این تیم در کل فصل 21 گل زده بود. او حالا درحالیکه فصل هنوز به پایان نرسیده از رکورد فصل گذشته خود هم عبور کرده است.

به این ترتیب مجموع گلهای رونالدو در سری آ دیشب به عدد 43 رسید و باعث شد او با سبقت گرفتن از هموطنش روی کاستا، رکورد بیشترین گلهای به ثمر رسیده توسط یک پرتغالی در سری آ را بشکند.

روی کاستا به مدت هشت سال در سری آ بازی کرد. او ابتدا بازیکن فیورنتینا بود و در فاصله سالهای 1994 تا 2006 با پیراهن میلان می‌درخشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxj6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی موفق به ثبت رکوردی جدید شد