تاریخ انتشار: 1399/04/05 20:15
کد خبر: 60507

تاتنهام خطری جدی برای گواردیولا و شاگردانش

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید پیش‌بینی‌اش این است که تاتنهام فصل آینده برای غولهای فوتبال انگلیسی تهدیدی جدی خواهد بود.
تاتنهام خطری جدی برای گواردیولا و شاگردانش

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید پیش‌بینی‌اش این است که تاتنهام فصل آینده با بهبود مصدومیت چند بازیکن کلیدی‌اش برای غولهای فوتبال جزیره تهدیدی جدی خواهد شد.

این صحبتهای گواردیولا در حالی مطرح می‌شود که تاتنهام فصل بدی را پشت سر گذاشته، برای یک فصل دیگر موفق به فتح هیچ جامی نشده و حتی با خطر عدم کسب سهمیه اروپایی قرار دارد. با اینحال شاگردان مورینیو هنوز شانس این را دارند که در هفت بازی باقی‌مانده این فصل دست‌کم جواز حضور در رقابتهای اروپایی فصل آینده را بدست بیاورند.

گواردیولا در گفتگو با منچستر ایونینگ نیوز، صحبت‌های ژوزه مورینیو که فصل آینده تیمش برای فتح جام قهرمانی تلاش کرده را خوش‌بینانه ندانست و گفت:" لیورپول سال آینده مثل امسال قوی خواهد ماند. از طرفی می‌بینیم که چلسی در فصل نقل و انتقالات چطور در حال سرمایه‌گذاری است. این اواخر هم شاهد بودیم که منچستریونایتد قدمی به سمت جلو برداشته".

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" تاتنهام فصل آینده عده زیادی از بازیکنان مصدومش را دوباره در اختیار خواهد داشت و سون، هری کین و دیگران را به میدان خواهد فرستاد. آنها در ضمن مربی باتجربه‌ای مثل مورینیو دارند و بدون شک تیم قوی‌ای خواهند بود. البته این را هم بگویم که آرسنال اگر زمان بیشتری با میکل آرتتا سپری کند می‌تواند مدعی باشد و لستر را هم که همه می‌دانند".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dyvxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مادر گواردیولا بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت