تاریخ انتشار: 1399/04/06 19:23
کد خبر: 60436

دوست صمیمی لیونل مسی در لیست خرید رئال مادرید

تیاگو، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ می تواند بمب نقل و انتقالاتی تابستان رئال مادرید باشد.

برخی نشریات در اسپانیا مدعی شدند زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید علاقه زیادی به خرید تیاگو دارد و ممکن است این هافبک خلاق فصل بعد در برنابئو بازی کند. تیاگو در سال 2013 و بعد از حضور پپ گواردیولا روی نیمکت بایرن مونیخ، اولین خرید او از بارسلونا لقب گرفت و حالا بعد از هفت فصل ممکن است با انتقالی جنجالی را تجربه کند. البته لیورپول و یورگن کلوپ نیز به شدت به دنبال جذب تیاگو هستند و برای خرید او وارد عمل شده اند.

در ابتدا در ماه مه، هدف فعلی رئال مادرید تصمیم به تمدید قرارداد با بایرن مونیخ گرفت، اما مذاکرات به دنبال تردید تیاگو برای پاسخگویی به تیمش متوقف شد. ظاهرا شرایط خاص بایرن مونیخ با مدیر برنامه تیاگو بازیکنان مورد بحث قرار گرفته، اما تیاگو از امضای قرارداد جدید خودداری کرده است.

واقعیت این است که تیاگو خرید خیلی گرانقیمتی برای رئال مادرید در فصل تابستان محسوب نمی شود. با توجه به اینکه قرارداد این هافبک اسپانیایی تمدید نشده و همکاری او با ادامه این روند با بایرن مونیخ در تابستان آینده تمام می شود، فلورنتینو پرز می تواند تیاگو را برای رقمی نزدیک به 40 میلیون یورو جذب کند. تیاگو معتقد است این آخرین شانس برای تجربه یک چالش جدید است و او پس از فتح هفت عنوان بوندسلیگا در این سالها در آلمان، می خواهد بازی کردن برای تیم جدیدی را تجربه کند. این در حالیست که تیاگو رابطه بسیار خوبی با لیونل مسی دارد و در این مدت شایعاتی در مورد بازگشت او به نوکمپ نیز منتشر شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lr8qr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لباس سوم بارسلونا برای فصل آینده لو رفت + عکس