تاریخ انتشار: 1399/04/09 11:30
کد خبر: 60264

گام‌های بلند کونته برای جذب ستاره بزرگ سیتی

کالچیو مرکاتو مدعی است اینترمیلان قصد دارد برای جذب سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی اقدام کرده و در مقابل او میلان اشکرینیار را به سیتیزن‌ها واگذار کند.
گام‌های بلند کونته برای جذب ستاره بزرگ سیتی

کالچیو مرکاتو در ایتالیایی مدعی است باشگاه اینترمیلان قصد دارد در تلاش برای انجام معامله‌ای بلندپروازانه با باشگاه منچسترسیتی، امسال تابستان با پیشنهاد دادن میلان اشکرینیار بازیکن خود، برای به خدمت گرفتن سرخیو آگوئرو از این تیم اقدام کند.

بر اساس این گزارش اینتر تصمیم قطعی خود برای فروش اشکرینیار، دفاع وسط خود را گرفته و باشگاه منچسترسیتی از جمله مشتریان او است که تمایلش برای جذب اسکرینیار را پیش از این به مدیران اینتر اطلاع داده است. اما آنتونیو کونته به جای واگذاری اسکرینیار در ازای دریافت پول، با برنامه‌ای بلندپروازانه قصد دارد در ازای او ستاره آرژانتینی خط حمله سیتی، سرخیو آگئوئرو را به اینتر منتقل کند. کالچیو مرکاتو می‌گوید کونته انتقال احتمالی آگوئرو به اینتر را یک انتقال رویایی ارزیابی می‌کند.

01507012

پپ گواردیولا علاقه زیادی به نوسازی خط دفاعی خود در سیتی دارد و بدون شک از ورود اشکرینیار به تیمش استقبال می‌کند. بعد از  ترک باشگاه سیتی توسط وینسنت کمپانی و نگرانی پپ از شرایط جان استونز او این روزها به شدت به دنبال جذب مدافع است.

اما اینکه آیا گواردیولا اجازه خواهد داد ستاره خط حمله‌اش آگوئرو در ازای جذب اشکرینیار راهی اینتر شود هنوز مشخص نیست و پاسخ آن ظرف هفته‌ها و ماه‌های آینده مشخص خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6dvr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پاسخ بشار رسن به مدیران پرسپولیس: فعلا پول نمی‌خواهم