تاریخ انتشار: 1399/04/18 14:05
کد خبر: 59642

سرنوشت مبهم ستاره در بایرمونیخ

آینده حرفه‌ای هافبک اسپانیایی سرخپوشان مونیخی همچنان در هاله‌ای از ابهام است.
سرنوشت مبهم ستاره در بایرمونیخ

 خاوی مارتینس که آینده حرفه‌ای‌اش در بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام است، امکان دارد در این تابستان به حضور هشت ساله‌اش در این تیم آلمانی پایان دهد و راهی تیمی دیگر شود. طبق گزارش‌ سایت «گل» و سایت «اسپاکس» آلمان، باشگاه بایرن مونیخ هنوز با این هافبک آلمانی برای تمدید قراردادش مذاکره‌ای نداشته، این در حالی است که قرارداد فعلی‌ او تا پایان فصل آینده اعتبار دارد.

برخی از رسانه‌های آلمانی هم گزارش کرده‌اند که مدیران باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند در این تابستان به خاوی مارتینس 31 ساله اجازه جدایی از این تیم را بدهند. هافبک پیشین اتلتیک بیلبائو این فصل فرصت چندانی برای بازی در ترکیب سرخپوشان مونیخی ابتدا زیر نظر نیکو کواچ و سپس زیر نظر هانسی فلیک پیدا نکرده، هرچند مصدومیت‌ها هم در این بین نقش پررنگی داشته است.

مارتینس پیش از این درباره احتمال حضورش در لیگ‌هایی همچون MLS آمریکا و استرالیا سخن گفته بود، هرچند احتمال بازگشت به فوتبال اسپانیا نیز برای او وجود دارد. بایرن مونیخ اخیراً تانگوی کواسی را از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت گرفته است، بازیکنی که در صورتی جدایی مارتینس می‌تواند گزینه‌ای برای بازی در پست هافبک دفاعی باشد.

خاوی مارتینس که این فصل تنها در 23 بازی (1006 دقیقه از 2070 دقیقه ممکن) برای بایرن به میدان رفته، تاکنون با این تیم هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا، پنج قهرمانی در جام حذفی آلمان، سه قهرمانی در سوپرجام آلمان، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرده است

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8q5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردداران قهرمانی در جام حذفی آلمان/اختلاف فاحش بایرن با سایر تیم‌ها