تاریخ انتشار: 1399/04/19 15:10
منچستریونایتد پیشرفت زیادی داشته است
کد خبر: 59572

پوگبا: دلم برای فوتبال خیلی تنگ شده بود

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ از اینکه به ترکیب منچستریونایتد بازگشته خوشحال است و شرایط این تیم را روندی صعودی توصیف کرد.
پوگبا: دلم برای فوتبال خیلی تنگ شده بود

پل پوگبا که این فصل تا پیش از تعطیلی بازی‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا به دلیل دو مصدومیت جدی تنها توانسته بود در هشت بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان برود، از اینکه به شرایط بازی رسیده، خوشحال است. این هافبک فرانسوی با از سرگیری مسابقات در پنج بازی دیگر شیاطین سرخ را همراهی کرده و عملکرد تأثیرگذاری را هم از خود به نمایش گذاشته و به منچستریونایتد هم کمک کرده تا روند شکست‌ناپذیری‌اش را به 16 بازی برساند.

پوگبا در گفت‌وگو با مجله رسمی باشگاه منچستریونایتد یعنی «یونایتد ری‌ویو» گفت: بازگشت به تمرینات، ضربه زدن به توپ و انجام کاری که عاشقش هستم، فوق‌العاده است. دلم برای فوتبال خیلی تنگ شده بود. وقتی متوجه می‌شوید که برای مدت طولانی به دور از میادین خواهید بود، آنجاست که متوجه می‌شوید چقدر از فوتبال بازی کردن لذت می‌برید و چقدر عاشق فوتبال هستید. بنابراین بدیهی است که حالا بابت بازگشت به میادین خیلی خوشحالم و کاملاً آماده‌ام و از بازگشت دوباره با ترکیب تیم لذت می‌برم.

وی افزود: حس فوق‌العاده‌ای دارم و حالا احساس می‌کنم که خیلی بهتر هستم. من خوب تمرین کرده‌ام و باشگاه در این مدت خیلی خوب مراقب من بود. در این مدت زیاد تمرین کردم و روی قوزک پایم و مابقی اعضای بدنم درمان‌های لازم را انجام داد. هم‌تیمی‌هایم هم کمک زیادی به من کردند تا به شرایط بازی برسم و به من اعتماد به نفس دادند. درست مثل این بود که هرگز از جمع آنها جدا نشده بودم، رفقایی که هنوز به من اعتماد و همیشه به من باور دارند که این خیلی به من کمک کرد.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ ادامه داد: شما می‌توانید ببینید که منچستریونایتد پیشرفت زیادی داشته است. ما حالا نسبت به گذشته بیشتر به صورت یک تیم بازی می‌کنیم. ما حالا از بازی‌مان بیشتر لذت می‌بریم، با هم دفاع می‌کنیم، با هم حمله می‌کنیم و حالا تیم قدرتمندتری داریم. بازیکنانی هم که نیمکت‌نشین هستند یا همیشه فرصت بازی پیدا نمی‌کنند، وقتی وارد زمین می‌شوند، به تیم کمک می‌کنند، از این‌رو تیم ذهنیت خوبی دارد. تمامی این موارد ما را در جایگاه امروزمان قرار داده است.

منچستریونایتد در چارچوب هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 23:45 امشب (پنجشنبه) به وقت تهران میهمان استون‌ویلا است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45d7gd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بمب نقل و انتقالاتی رئال مادرید بزودی معرفی خواهد شد