تاریخ انتشار: 1399/04/20 11:05
کد خبر: 59433

آلاوز قربانی بعدی زیدان برای قهرمانی/“تلاش مادریدی‌ها برای حفظ فاصله ۴ امتیازی”

هفته ۳۵ لالیگای اسپانیا بامداد شنبه با دیدار تیم‌های رئال مادرید و آلاوز در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید ادامه پیدا خواهد کرد.
آلاوز قربانی بعدی زیدان برای قهرمانی/“تلاش مادریدی‌ها برای حفظ فاصله ۴ امتیازی”

مادریدی‌ها که در هفت  هفته پیاپی به پیروزی دست پیدا کردند هرچند که سه برد آخر آنها به اقتصادی‌ترین شکل ممکن رقم خورد، و به لطف تساوی‌های چند باره رقیب خود بارسلونا  نه‌تنها ۲امتیاز فاصله خود را با کاتالان‌ها از بین بردند بلکه با اختلاف ۴ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

رئال که تشنه قهرمانی در لالیگا است در دومین سالگرد جدایی کریستیانو ‌رونالدو از باشگاه و پیوستنش به یوونتوس هنوز جانشین مطمئنی برای این فوق‌ستاره پرتغالی پیدا نکرده است، اما تیم‌تر از همیشه عمل می‌کند و ستاره این تیم را می‌توان سرمربی‌اش دانست.

به نقل رسانه‌های اسپانیایی ادن‌هازارد که بسیاری به درخشش در رئال امیدوار بودند، هنوز مصدومیتش کامل بهبود نیافته و برای دیدن نمایش‌های عالی او باید تا آغاز فصل بعد منتظر باشیم.

از طرفی کریم بنزما مهاجم شماره ۹ این تیم در چند دیدار اخیر موفق به گل زنی نشده و وضعیت گرت بیل هم مدت طولانی است که در رئال خوب نیست و فقط سرخیو راموس کاپیتان با تعصب مادریدی‌ها در نقش ناجی تیمش در این روزها ظاهر شده است.

زیدان باید رسیدن به صدر جدول را در دوران پسا کرونا بیش از گلزنانش مدیون سد محکم دفاعی‌ و دروازبان بلند بالای بلژیکی‌اش، کورتووا باشد.

باید منتظر ماند و دید رئال که  با توجه به برد بارسلونا مقابل اسپانیول، نفس‌های رقیبش را در تعقیب خود حس می‌کند، می‌تواند فاصله را در صدر جدول دوباره به عدد ۴ افزایش دهد یا اتفاق دیگر رقم خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqwqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لباس عجیب و متفاوت  رئال مادرید برای فصل جدید