تاریخ انتشار: 1399/04/23 20:49
کد خبر: 59245

ستاره جنجالی بارسلونا برنامه ای برای ترک این تیم ندارد!

اینطور به نظر می آید که عثمان دمبله هیچ علاقه‌ای به ترک بارسلونا ندارد و می‌خواهد در در این تیم فرم خوب خود را به دست آورد.
ستاره جنجالی بارسلونا برنامه ای برای ترک این تیم ندارد!

در تابستان سال ۲۰۱۷ بود که نیمار در یک انتقال پر سر و صدا از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. باشگاه کاتالانی در همان سال به منظور جذب جانشینی برای جذب فوق ستاره برزیلی تلاش کرد و در این راستا توانست ستاره جوان دورتموند یعنی عثمان دمبله را به خدمت بگیرد.

دمبله اما طی فصول گذشته نتوانسته انتظارات هواداران بارسا را برآورده کند چرا که این وینگر فرانسوی دائماً با مصدومیت‌های متوالی دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که باعث شده او نتواند قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد.

از طرفی به نظر می‌رسد که صبر بلوگرانا در مورد ستاره فرانسوی به پایان رسیده و آنها قصد دارند هر طور که شده این بازیکن را به فروش برسانند. در روزهای گذشته گفته شد که منچستریونایتد به شدت شرایط جذب دمبله را دنبال می‌کند و حتی پیشنهاد خود را برای انتقال این بازیکن به اولترافورد ارائه داده است اما حالا و در همین رابطه ESPN مدعی شده که دمبله به این پیشنهاد پاسخ منفی داده چرا که قصد دارد به کارش در بارسلونا ادامه دهد.

در واقع این وینگر فرانسوی هنوز هم به درخشش در بارسا امیدوار است و می‌خواهد بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت اخیر، درخشش خود را برای تیم کاتالانی آغاز کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xk95b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار PSG  با حضور تماشاگران به جنجال کشیده شد!