تاریخ انتشار: 1399/04/24 20:30
کد خبر: 59178

سرنوشت ستاره جنجالی رئال مادرید چه می شود؟

رئال مادرید دیگر علاقه ای به حفظ گرت بیل ندارد و در پایان فصل و با پرداخت دستمزد دو سال بعدی، قرارداد او را فسخ خواهد کرد.
سرنوشت ستاره جنجالی رئال مادرید چه می شود؟

رئال مادرید در آستانه قهرمانی در لالیگا قرار دارد و با کسب یک پیروزی دیگر این اتفاق رخ خواهد داد، اما در این میان حواشی گرت بیل تمام ندارد. اما به گزارش ABC باشگاه رئال مادرید آماده است تا قرارداد خود را با گرت بیل 30 ساله فسخ کرده و برای دو سال باقیمانده از قرارداد نیز دستمزد این بازیکن پرحاشیه را پرداخت کند.

در این حالت گرت بیل به بازیکن آزاد تبدیل می شود و دیگر حتی اگر بخواهد هم نمی تواند در رئال مادرید باقی بماند.  رابطه گرت بیل با زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید همچنان پرتنش است و این بازیکن از نیمکت نشینی های پیاپی به ستوه آمده است. گرت بیل آخرین بازی اش برای رئال مادرید را در تاریخ 24 ژوئن انجام داد که صدرنشین فعلی لالیگا با نتیجه 0-2 مایورکا را شکست داد و بعد از آن این بازیکن 5 بازی متوالی روی نیمکت قرار گرفت.

رفتارهای عجیب و ژست های پرحاشیه گرت بیل روی نیمکت سوژه های عکس هاس عجیبی از سوی عکاسان شده و مدیران رئال مادرید دیگر حاضر نیستند برای دو سال دیگر هم رفتارهای این بازیکن را تحمل کنند. گرت بیل در این فصل بیل 16 بار لالیگا برای رئال مادرید بازی کرد، دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل نیز ارسال کرده است که هرگز آمار خوبی به شمار نمی آید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bx5z8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب اصلی رئال مادرید مقابل گرانادا