تاریخ انتشار: 1399/04/27 12:55
کد خبر: 59006

شوک دوم به بارسا: نیمار در یک قدمی تمدید با PSG

یک رسانه فرانسوی مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن به تمدید قرارداد با ستاره بزرگ برزیلی‌اش نیمار نزدیک شده است.
 شوک دوم به بارسا: نیمار در یک قدمی تمدید با PSG

 رسانه فرانسوی RMC Sport مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن در مذاکرات خود با ستاره برزیلی‌اش نیمار به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دست یافته و به نظر می‌رسد به تمدید قرارداد با او بسیار نزدیک شده است.

این بدون شک برای بارسلونا خبر بدی است چرا که به نظر می‌رسد کاتالانها همچنان به جذب نیمار در تابستان جاری علاقه‌مند هستند و به خصوص بعد از اتفاقات دیشب و واگذاری قهرمانی لالیگا به رئال مادرید به جذب ستاره‌ای در حد نیمار بیش از پیش احساس نیاز کنند.

بر اساس گزارش RMC Sport باشگاه پاری سن ژرمن از مدتی پیش مذاکراتی فشرده با نیمار و مدیر برنامه‌های او را آغاز کرده و این مذاکرات روندی مثبت داشته. مذاکره باشگاه با نیمار حول محور تمدید قرارداد فعلی او دور می‌زند و هدفش اطمینان از عدم انتقال او به بارسا است.

نیمار در حال حاضر تا سال 2022 با PSG قرارداد دارد ولی تلاش بارسلونا برای بازگرداندن او به نوکمپ مدیریت باشگاه فرانسوی را نگران کرده است.

البته مذاکرات بین نیمار و PSG درباره تمدید قرارداد موضوع جدیدی نیست و مدتی است که خبرهایی از آن جسته و گریخته در رسانه‌ها منتشر شده است. ولی گزارش RMC Sport مدعی است که برای اولین بار در این مذاکرات دو طرف متفق‌القولند که در روند مذاکره پیشرفتهایی بدست آمده.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bx59v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد ویژه PSG برای انتقال نیمار به بارسلونا

 دو مانع عمده بر سر راه انتقال نیمار به بارسا
نیمار-بارسا؛ کابوس دست‌ساز PSG