تاریخ انتشار: 1399/04/28 18:52
کسی حرف های تو را نمی خواند؛
کد خبر: 58903

جنگ لفظی بین سرمربی یونایتد و چلسی بالا گرفت!

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد پاسخ فرانک لمپارد و مصاحبه جنجالی او را داده است.
جنگ لفظی بین سرمربی یونایتد و چلسی بالا گرفت!

هواداران دیگر تیم ها در انگلیس معتقدند تصممات VAR در این فصل اغلب به سود منچستریونایتد بوده و فرانک لمپارد نیز نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرده است. اوله گونار سولسشر در نشست خبری پیش از دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل چلسی مدعی شد داوران تحت تاثیر مصاحبه سرمربی چلسی قرار نخواهند گرفت.

اوله گونار سولسشر گفت: "این یک فرصت فوق العاده برای رسیدن به بازی نهایی در استادیوم ومبلی است. تمرکز اصلی ما اکنون رسیدن به دیدار فینال جام حذفی است و بعد از آن به بازی های لیگ برتر مقابل وستهام و لسترسیتی نگاه خواهیم کرد.

چه مدت زمان داریم؟ من الان می توانم ساعت ها اینجا بنشینم و تلاش کنم در این رابطه صحبت کنم. به نظر می رسد روایتی وجود دارد و مردم می خواهند بر روی افرادی که تصمیم می گیرند تاثیر بگذارند. من شنیده ام که مردم در مورد شانس صحبت می کنند و معتقدند که ما بیش از بدشانسی، خوش شانس بوده ایم. البته من نمی خواهم مثل یک سرمربی خاص به صحبت در مورد واقعیت ها بپردازیم، اما اگر به تصمیمات واقعی نگاه می کنید متوجه می شوید اگر صحنه ای آفساید باشد دیگر آفساید بوده و همه چیز واضح است.

صحبت در مورد خوش شانسی؟ پنالتی در آخرین دقایق مقابل تاتنهام با بازبینی صحنه بازگردانده شد که این تصمیم ممکن بود برای ما دو امتیاز تفاوت باشد. می توان از خطای شدید رومئو روی میسون گرینوود و مارک نوبل که در دیدار یونایتد مقابل وستهام باید از زمین اخراج می شد صحبت کرد.

حرف های زیادی شنیده می شود، اما ما باید روی بازی های خود تمرکز کنیم و اجازه می دهیم افراد دیگر در مورد این مسائل صحبت کنند. من نمی خواهم زیاد وارد این مسائل شوم، زیرا ممکن است دردسر درست شود. من از این بابت بسیار آرام هستم، فکر می کنم داوران نیز به هیچ وجه تحت تاثیر احساسات قرار نخواهند گرفت و تصور نمی کنم که آنچه لمپارد گفت را بخوانند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48655a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی یونایتد پایان فصل می‌رود؟