تاریخ انتشار: 1399/04/28 19:36
کد خبر: 58897

خط حمله یوونتوس با حضور این ستاره کامل تر می شود!

باشگاه یوونتوس مذاکرات برای خرید الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی و 29 ساله آرسنال را آغاز کرده است.

بسیاری معتقدند کریستیانو رونالدو در خط حمله یوونتوس تنها است و همه بار گلزنی این تیم بر دوش این ستاره پرتغالی قرار دارد. خرید یک مهاجم مکمل در تابستان امسال از اولویت های نراتزوری خواهد بود و بعد از منتفی شدن گزینه هایی چون مائورو ایکاردی و ادینسون کاوانی، حالا آنها در تلاش برای توافق با الکساندر لاکازت برای فصل بعد هستند.

این مهاجم فرانسوی که سه سال پیش با قرارداد 52 میلیون پوندی از لیون به جمع توپچی ها پیوست، احتمالا مشکلی با جدایی از آرسنال نخواهد داشت. البته الساندر لاکازت 29 ساله در این فصل به طرز چشمگیری افت کرده و او قبل از گلزنی پیروزی اخیر آرسنال مقابل ولورهمپتون، بیش از یک سال در دیدارهای خارج از خانه در لیگ برتر در امر گلزنی ناکام بود. البته الکساندر لاکازت هفته گذشته موفق شد در جریان شکست 1-2 آرسنال مقابل تاتنهام به زیبایی دروازه رقیب همشهری را باز کند.

گاتزتا دلااسپورت مدعی شد یوونتوس در چند روز با مدیران آرسنال و مدیربرنامه لاکازت در تماس بوده و اصرار دارد مذاکرات اولیه سریعتر آغاز شود. یوونتوس می داند که با توجه به اینکه لاکازت تا سال 2022 با آرسنال قرارداد دارد، شرایط باشگاه انگلیسی برای حفظ این بازیکن چندان مهیا نیست و به همین دلیل امکان خرید لاکازت در تابستان امسال وجود دارد. البته آرسنال برای خرید توماس پارتی، هافبک غنایی اتلتیکومادرید اقدام کرده و ممکن است الکساندر لاکازت به عنوان بخشی از قرارداد این بازیکن راهی واندا متروپولیتانو شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36owwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوق ستاره یوونتوس به دنبال ثبت یک رکورد جدید!