تاریخ انتشار: 1399/04/30 20:36
کد خبر: 58750

خرید ستاره اتلتیکو برای چلسی چقدر آب می خورد؟

گل مدعی شد که اتلتیکو مادرید تنها با مبلغ 120 میلیون یورو راضی به فروش دروازه بان اسپانیایی خود یعنی یان اوبلاک به چلسی خواهد شد.
خرید ستاره اتلتیکو برای چلسی چقدر آب می خورد؟

یان اوبلاک در چهار فصل گذشته بهترین دروازه‌بان رقابت‌های لالیگا بوده است. این گلر اسلوونیایی در فصل جاری نیز تنها 27 گل در 38 بازی دریافت کرده و یکی از مهمترین عوامل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط تیم دیگو سیمئونه بوده است. او همچنین با ثبت 16 کلین شیت در فصل جاری یک رکورد فوق‌العاده دیگر را به نام خود به ثبت رساند.

طی روزهای گذشته اما گفته شد که باشگاه چلسی به شدت شرایط جذب دروازه‌بان 27 ساله اتلتیکو مادرید را دنبال می‌کند زیرا به نظر می رسد فرانک لمپارد به کپا آریسابلاگا اعتقاد چندانی ندارد و به شکل جدی خواهان جذب یک دروازه بان جدید شده است

حالا و در همین رابطه گل ادعا می کند که باشگاه اسپانیایی تنها با مبلغ 120 میلیون یورو راضی به فروش یان اوبلاک خواهد شد. با این حال گل در این گزارش خود مدعی شده اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه به شدت خواهان حفظ دروازه‌بان اسپانیایی هستند اما باشگاه چلسی قصد دارد از رابطه خوب خود با این تیم استفاده کرده و هر طور که شده یان اوبلاک را در نقل و انتقالات پیش رو به خدمت بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275zre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی با غلبه بر منچستریونایتد به ایستگاه پایانی رسید