تاریخ انتشار: 1399/04/31 23:09
کد خبر: 58656

توپ طلا برای کریم بنزما!

نشریه اکیپ فرانسه در گزارشی مدعی شد که اگر مراسم توپ طلای سال ۲۰۲۰ لغو نمی‌شد، «کریم بنزما» بی‌شک می‌توانست جایزه امسال را از آن خود کند.
توپ طلا برای کریم بنزما!

نشریه اکیپ فرانسه در گزارشی مدعی شد که اگر مراسم توپ طلای سال ۲۰۲۰ لغو نمی‌شد، «کریم بنزما» بی‌شک می‌توانست جایزه امسال را از آن خود کند.

رئال مادرید موفق شد تا فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ لالیگا را با فتح عنوان قهرمانی را به پایان برساند؛ دستاوردی که بدون مرد فرانسوی در ترکیب تیم تحت هدایت «زین الدین زیدان» میسر نبود.

بنزما به همراه «سرخیو راموس» یکی از رهبران رئال در فتح سی و سومین جام لالیگا توسط کهکشانی‌ها بود و در ۳۷ بازی از مجموع ۳۸ دیدار این تیم حضور مستمر و درخشان داشت.

این در حالی است که عملکرد درخشان وی در زادگاهش یعنی فرانسه از چشم‌ها دور نمانده است؛ جایی که مهاجم زاده لیون پس از طرد شدن از تیم ملی فرانسه در سال ۲۰۱۵، چندان چهره محبوبی نبوده است.

در این بین، اکیپ درست مشابه چند ماه اخیر، بار دیگر با اختصاص دادن صفحه نخست خود به مهاجم مطرود، بنزما را در کانون توجه قرار داد.

توپ طلا برای کریم بنزما!

براساس گزارش این نشریه پاریسی، ستاره ۳۲ ساله فرانسوی «چاشنی مطلوب رئال و البته سال لالیگا» بوده به طوری که از نگاه این نشریه، وی شایستگی فتح توپ طلای سال ۲۰۲۰ را داشته است.

«آنتونی کلمنت» خبرنگار اکیپ نوشت: بنزما به عنوان بازیکنی کامل‌تر از «روبرت لواندوفسکی» که گل‌های بیشتری می‌زند، در حالی درخشید که «آنتوان گریژمان» فصل ناخوشایندی را در بارسلونا سپری کرد. این در حالی است که «کیلین امباپه» و «ویسام بن یدار» به دلیل مختومه شدن لوشامپیونه، متوقف شدند. بنزما در فصل جاری یکواخت‌ترین مهاجم فرانسوی بوده است.

وی در ادامه نوشت: توپ طلا که در سال جاری لغو شده است، نمی‌تواند وی را مورد تحسین و تمجید قرار دهد اما همه چیز از دل مستطیل سبز بیرون می‌آید از جمله تمجید.

اکیپ نخستین منبعی نیست که بنزما را شایسته فتح توپ طلای ۲۰۲۰ دانسته به طوری که «فلورنتنیو پرز» رییس باشگاه رئال نیز پیش از این، مدعی شد که مرد فرانسوی برنده شایسته معتبرترین عنوان فردی فوتبال خواهد بود.

اکیپ روی جلد خود نوشت: فرانس فوتبال امسال توپ طلا را جایزه نمی‌دهد؛ عنوانی که کریم بنزما بدون شک می‌توانست آن را تصاحب کند زیرا او برای رئال بسیار تعیین کننده بوده است.

بنزما ۳۲ ساله در ۳۷ بازی لالیگا در فصل جاری، ۲۱ گل و ۸ پاس گل به نام خود ثبت کرد و قصد دارد در جریان دیدار تیمش برابر منچسترسیتی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، به آمار چهار گل زده خود در این تورنمنت بیافزاید.

کهکشانی‌ها هشتم آگوست در ورزشگاه اتحاد میهمان سیتی هستند و باید شکست ۲ بر یک دیدار رفت در سانتیاگوبرنابئو را جبران کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ea76y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بنزما بازیکن ماه لالیگا شد+عکس