تاریخ انتشار: 1399/05/04 19:20
کد خبر: 58417

واکنش راجرز به جدال مرگ و زندگی

براندون راجرز، سرمربی لسترسیتی می‌گوید که این تیم با هدف شکست منچستریونایتد پا به دیدار فردا با این تیم می‌گذارد.
 واکنش راجرز به جدال مرگ و زندگی

فردا و در حساس‌ترین بازی هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور میزبان منچستر یونایتد خواهد بود؛ دیداری که برای هر دو تیم به نوعی یک جدال مرگ و زندگی محسوب می‌شود چرا که پیروز این مسابقه می تواند جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب کند. البته شیاطین سرخ با یک تساوی هم به این مهم دست خواهند یافت.

سرمربی لسترسیتی پیش از بازی حساس تیمش مقابل منچستر‌یونایتد صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. براندون راجرز گفت: " تفاوت زیادی میان ما که علاقه‌مند به حضور در لیگ قهرمانان اروپا هستیم و منچستر یونایتد که محکوم به حضور در این رقابت هاست، وجود دارد. ما به دنبال کسب سهمیه هستیم اما با این حال اگر در این امر موفق نشویم، باز هم یک فصل فوق‌العاده را پشت سر گذاشته ایم و باید به خودمان افتخار کنیم."

راجرز در ادامه گفت: " من جدال‌های حساس و مرگ و زندگی زیادی را در طول حرفه ام پشت سر گذاشته م و مسابقه فردا اتفاق جدیدی برایم نخواهد بود. ما می‌توانیم با پیروزی در مقابل منچستریونایتد فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. ما باید به مصاف یکی از بهترین تیم های فوتبال اروپا برویم و حالا این فرصت در اختیار ماست که بتوانیم راهی لیگ قهرمانان اروپا شویم و فصل را بالاتر از یونایتد به پایان برسانیم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q79oa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برایتون با امتیاز خانه لسترسیتی را ترک کرد