تاریخ انتشار: 1399/05/06 21:46
کد خبر: 58239

بمب نقل و انتقالاتی رئال مادرید یک سال دیگر به صدا در می آید

انتقال کیلیان امباپه در تابستان امسال به رئال مادرید غیرممکن است و این انتقال در تابستان سال 2021 نهایی خواهد شد.

علیرغم مطرح شدن نام های فراوان، رئال مادید در تابستان امسال برنامه ای برای خرید بازیکنان بزرگ ندارد و نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد آنها قصد دارند بودجه فعلی را به خرید کیلیان امباپه در تابستان 2021 اختصاص دهند. فلورنتینو پرز در تابستان امسال در مورد همه انتقال های احتمالی برنامه ریزی کرده و خرید بزرگی در راه نیست.

هدف رئال مادرید این است که چند چهره جدید به ترکیب تیم اضافه شود، اما اکثریت ترکیب یکسان و مانند فصل جاری خواهند بود. خامس رودریگز، دنی سبایوس، سرجیو رگیلون، بورجا مایورال و گرت بیل به فروش می سند و مهره های جدید نیز از پول فروش این نام ها راهی رئال مادرید می شوند.

بدین ترتیب از بودجه باشگاه رقمی در تابستان امسال خرج نمی شود و تمام این رقم پس انداز شده و در سال آتی به خرید کیلیان امباپه تخصیص خواهد یافت. پاری سن ژرن در این تابستان برای فروش امباپه 300 میلیون یورو می خواهد که امکان پردخت آن برای رئال مادرید وجود ندارد و پروسه انتقال ستاره فرانسوی در تابستان سال 2021 صورت می پذیرد.

رئال مادرید سالهایت خرید خیلی بزرگی نداشته و در دوران زین الدین زیدان فقط می توان گفت ادن هازارد را به ترکیب خود اضافه کرده است. بدین ترتیب به نظر می رسد بلندپروازی های فلورنتینو پرز ادامه خواهد داشت و احتمال دارد در سال 2021 شاهد رقم خوردن گرانقیمت ترین خرید تاریخ فوتبال، یک بار دیگر از سوی رئال مادرید باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o57zv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شایعات در خصوص جدایی زیدان صحت ندارد