تاریخ انتشار: 1399/05/08 20:45
کد خبر: 58128

شکار دروازه بان بارسلونا توسط چلسی امکان پذیر است؟

چلسی به شدت به دنبال خرید مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی و باکیفیت بارسلونا است.
شکار دروازه بان بارسلونا توسط چلسی امکان پذیر است؟

چلسی می خواهد با کپا آریزابالاگا قطع همکاری کند و در حال حاضر مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا به شدت مورد نظر این تیم قرار گرفته است. در حالی که کپا در زیر فرانک لمپارد در فصل جاری عملکرد ضعیفی داشت و حتی در برخی مقاطع نیمکت نشین ویلی کابایرو نیز شد، اما تراشتگن با وجود از دست دادن لیگ در کورس با رئال مادرید، فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت.

کادناسر مدعی شد در حال حاضر بارسلونا در تلاش است تا قرارداد تراشتگن را که در ژوئن 2022 منقضی شود را تمدید کند و این باشگاه هیچ نشانی از تمایل به فروش دروازه بان آلمانی نشان نداده است. اما دیروز تراشتگن در پاسخ به احتمال تمدید قرارداد مدعی شد همه چیز در آینده مشخص می شود و به همین دلیل تردیدها در مورد ماندن او در نوکمپ افزایش یافته است. به نظر او از وضعیت دستمزدش راضی نیست و معتقد است به اندازه کیفیت خود حقوق نمی گیرد.

چلسی همچنین یان اوبلاک، دروازه بان اتلتیکومادرید و آندره اونانا از آژاکس را نیز زیر نظر دارد، اما ممکن است در صورت عدم توافق تراشتگن با بارسلونا جذب او در این شرایط راحت تر از دیگر گزینه ها باشد. چلسی در هفته های اخیر حکیم زیاش و تیمو ورنر را جذب کرده و به نظر فاصله چندانی با خرید کای هاورتز نیز ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3977jw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازگشت دو ستاره کلیدی بارسلونا به تمرینات