تاریخ انتشار: 1399/05/09 17:03
کد خبر: 58091

انتقال اوزیل به آسیا، آمریکا یا ترکیه؟ چرا که نه

مدیر برنامه مسوت اوزیل مدعی شد که این بازیکن به احتمال فراوان در تابستان سال 2021 از آرسنال جدا خواهد شد.
 انتقال اوزیل به آسیا، آمریکا یا ترکیه؟ چرا که نه

مسوت اوزیل در ابتدای فصل به یک نیمکت نشین محض در ترکیب تیم اونای امری تبدیل شده بود اما پس از جدایی سرمربی اسپانیایی و روی کار آمدن میکل آرتتا اوضاع تا حدود زیادی برای ستاره آلمانی تغییر کرد اما با این وجود بسیاری معتقد هستند که جدایی او از جمع توپچی ها قطعی است. این در حالی است که بارها عنوان شده که اوزیل قصد ندارد پیش از پایان قراردادش آرسنال را ترک کند.

از زمان پیگیری مجدد رقابت‌ها پس از قرنطینه، اوزیل در هیچ کدام از 12 بازی آرسنال به میدان نرفته تا آینده این بازیکن بیش از پیش با ابهام روبرو شود. البته آرتتا عنوان کرده بود که اوزیل تنها به دلیل تاکتیکی کنار گذاشته شده اما بازیکنانی در سطح او کیفیت لازم برای بازی در تیمی مثل آرسنال را داراست.

حالا و در همین رابطه مدیر برنامه ستاره آلمانی به شایعات پیرامون جدایی مسوت اوزیل از آرسنال در نقل و انتقالات پیش رو واکنش نشان داده است. ارگوت سوگوت در این باره گفت: " فکر نمی کنم تا تابستان سال 2021 تغییری درباره مسوت اوزیل حاصل شود. او تا آن زمان با آرسنال قرارداد دارد و هیچ جایی نمی‌رود.

با این حال فکر می‌کنم که به احتمال 90 درصد اوزیل در تابستان سال 2021 آرسنال را ترک خواهد کرد. انتقال اوزیل به آسیا، آمریکا یا ترکیه؟ چرا که نه، شاید."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vllrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوزیل در آرسنال می‌ماند