تاریخ انتشار: 1399/05/09 21:17
کد خبر: 58068

کابوس برای گواردیولا؛ محرومیت جدید در راه است؟

نشریه آلمانی اشپیگل ادعا می کند باز هم اسناد و مدارکی علیه باشگاه منچسترسیتی در دست دارد که نشان می دهد آنها به CAS دروغ گفته اند.
کابوس برای گواردیولا؛ محرومیت جدید در راه است؟

ابتدا این نشریه اشپیگل بود که اسنادی فاش کرد که نشان می داد باشگاه انگلیسی منچسترسیتی دچار تلخف مالی شده و در نهایت بررسی این اسناد باعث شد چند ماه قبل یوفا در تصمیمی غافلگیرکننده حکم به دو سال محرومیت این باشگاه از لیگ قهرمانان و جریمه مالی در حدود 25 میلیون پوندی دهد.

دلیل یوفا برای صدور این حکم این بود که برخی منابع تزریقی به عنوان اسپانسر به این باشگاه در واقع متعلق به گروه مالکان است و در این رابطه سندسازی صورت گرفته است. البته دادخواست تجدید نظر منچسترسیتی در دادگاه عالی ورزشی مورد قبول قرار گرفت و محرومیت آنها لغو شد، اما به نظر می رسد این ماجرا تمامی ندارد.

روزنامه آلمانی اشپیگل ادعا کرده است که آنها شواهد تازه ای در اختیار دارند که نشان می دهد حکم دیوان داوری اشتباه بوده و باشگاه انگلیسی مدارکی تقلبی ارائه داده، اما سیتی به شدت این ادعاهای جدید را رد کرده است. اشپیگل مدعی شده آنها ایمیل جدیدی دارند که به گفته آنها نه تنها سیتی ناقض قوانین مالی بوده، بلکه در طی دوره دادرسی به CAS دروغ گفته و مدارک جعلی ارائه داده است.

این روزنامه جزئیات مندرج در ایمیل ها را مشخص نکرده، اما اظهار می دارد که سیتی در رابطه با نظم ارائه اسناد مالی خود مرتکب تخلف شده و در واقع دادگاه عالی ورزش را نیز دور زده است. مدیران سیتی این ادعا را محکم رد کرده و مدعی شدند که این اخبار بخشی از حملات واضح و سازمان یافته به اعتبار این باشگاه است و برخی قصد دارند بر هر طریقی کاری کنند رای دوباره بازگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wddq5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آشنایی با اولین خرید تابستانی منچسترسیتی