تاریخ انتشار: 1399/05/12 20:01
کد خبر: 57885

واکنش جالب هوادار آرسنال به اخطار پلیس!

هواداران آرسنال بدون رعایت پروتکل های بهداشتی قهرمانی در جام حذفی انگلیس را جشن گرفتند.
واکنش جالب هوادار آرسنال به اخطار پلیس!

آرسنال دیشب موفق شد با برتری 1-2 مقابل رقیب همشهری یعنی چلسی چهاردهمین قهرمانی در جام حذفی انگلیس را جشن بگیرد و هواداران آرسنال نیز بدون رعایت موارد بهداشتی به خیابان های لندن آمده و این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

در حالیکه قوانین قرنطینه در انگلیس هنوز با شدت تمام رعایت می شود و حتی تردد در اماکن عمومی بدون ماسک ممنوع بوده و جریمه به همراه دارد، هواداران آرسنال بدون رعایت فاصله گذاری احتماعی گرد هم جمع شده و جشن قهرمانی تیم مورد علاقه شان را برپا کردند.

حتی وقتی پلیس وارد عمل شد، یکی از هواداران آرسنال از شدت خوشحالی و بدون رعایت فاصله گذاری او را بغل کرد تا نشان دهد اهمیتی برای پروتکل های بهداشتی و احتمال انتقال ویروس قائل نیست. این در حالیست که چندی قبل و بعد از مجسل شدن قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس نیز همین اتفاق تکرار شد و مرسی سایدی ا به تجمع های پرتعداد در معابر عمومی قهرمانی تیم شان را جشن گرفتند. این در حالیست که با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری بازی ها با حضور تماشاگران هنوز مهیا نیست و به عنوان مثال شرایط ویژه ای برای بازی برگشت منچسترسیتی برابر رئال مادرید در شهر منچستر و در لیگ قهرمانان نیز در نظر گرفته است.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mooaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره آرسنال برنامه ای برای جدایی ندارد