تاریخ انتشار: 1399/05/12 21:15
کد خبر: 57869

چلسی و یک گزینه جدید برای جانشینی گلر اسپانیایی

نیک پوپ، دروازه‌بان بهگزین های جدید سران چلسی برای تقویت خط دروازه و جانشینی کپا آریسابالاگا تبدیل شده است.
چلسی و یک گزینه جدید برای جانشینی گلر اسپانیایی

عملکرد ناامیدکننده کپا آریسابالاگا در فصل جاری باعث شده که فرانک لمپارد به دنبال تقویت تیمش در خط دروازه باشد. در واقع گفته می‌شود که او هیچ علاقه ای به حفظ دروازه‌بان اسپانیایی ندارد و به دنبال این است که فصل آینده یک گلر قابل اطمینان تر درون دروازه آبی‌های لندن قرار بگیرد.

در چند هفته گذشته گفته شد که باشگاه لندنی به شدت شرایط جذب دروازه‌بان اسلوونیایی اتلتیکومادرید یعنی یان اوبلاک را دنبال می کند. حتی شایعاتی درباره ارائه پیشنهاد توسط چلسی به باشگاه اسپانیایی به گوش رسید اما به نظر می‌رسد که اتلتیکو تنها با 120 میلیون یورو راضی به فروش اوبلاک خواهد شد؛ مبلغی که پرداخت آن در وضعیت کنونی امری تقریباً غیر ممکن برای چلسی محسوب می شود. همچنین صحبت هایی در رابطه با حضور مارک آندره تراشتگن در استمفوردبریج مطرح شد اما خیلی بعید به نظر می‌رسد که بارسا این گلر آلمانی خود را به این راحتی‌ها از دست بدهد.

اما به نظر می‌رسد که یک گزینه جدید به لیست چلسی برای تقویت خط دروازه اضافه شده است. بر اساس ادعای دیلی استار آبی‌های لندن در تلاش هستند تا دروازه بان 28 ساله و انگلیسی برنلی یعنی نیک پوپ را به خدمت بگیرند. پوپ در فصل 20-2019 لیگ برتر انگلیس عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه داده و 15 کلین شیت به ثبت رسانده تا پس از دروازه بان سیتی یعنی ادرسون بهترین آمار را از این حیث به ثبت برساند. همچنین دیلی استار ادعا می‌کند که این انتقال چیزی حدود 55 میلیون یورو برای چلسی هزینه خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkknl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور این ستاره برای چلسی گران تمام می شود؟!