تاریخ انتشار: 1399/05/13 10:48
کد خبر: 57835

دهن‌کجی ستاره فرانسوی به آرسنال؟ در تعطیلات هستم!

ماتئو گوندوزی ستاره فرانسوی مغضوب آرسنال که در فینال جام حذفی و جشن قهرمانی این تیم حضور نداشت حالا اعلام کرد در تعطیلات به سر می‌برد.
 دهن‌کجی ستاره فرانسوی به آرسنال؟ در تعطیلات هستم!

ماتئو گوندوزی شنبه شب در جریان دیدار تیمش آرسنال با چلسی در فینال جام حذفی انگلیس حضور نداشت و حتی در جشن قهرمانی بعد از این بازی هم اثری او در بین هم تیمی‌هایش دیده نمی‌شد. عدم حضور او در قهرمانی آرسنال شایعاتی را به دنبال داشت ولی حالا گوندوزی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد در تعطیلات به سر می‌برد و بعضی از هواداران آرسنال این حرکت او را دهن کجی به باشگاه و میکل آرتتا تفسیر کرده اند.

گوندوزی که در اوایل فصل یکی از مهره های مهم آرسنال به حساب می آمد از ماه ژوئن و بعد از درگیری با نیل موپای بازیکن برایتون مورد غضب باشگاه و میکل آرتتا قرار گرفته و دیگر در هیچ بازی ای به میدان نرفته. او حتی در جریان پیروزی تیمش مقابل چلس در فینال جام حذفی و جشن قهرمانی متعاقب آن هم حضور نداشت.

درحالیکه دیروز عدم حضور گوندوزی در جشن قهرمانی آرسنال حرف و حدیث‌هایی در رسانه‌ها بوجود آورده بود گوندوزی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود اعلام کرد در تعطیلات به سر می‌برد. اقدامی که هواداران آرسنال را از دست او عصبانی کرده است.

JAUvdtFKZdt0



این در حالی است که میکل آرتتا بعد از قهرمانی تیمش از گوندوزی به اسم یاد کرد تا نشان دهد رابطه او و باشگاه در حال ترمیم شدن است.

آرتتا بعد از پیروزی تیمش در فینال جام حذفی با اسم آوردن از گوندوزی و مسوت اوزیل که در این دیدار و در جشن قهرمانی تیم شان غایب بودند گفت: " اوزیل و گوندوزی جزئی از این قهرمانی هستند. آنها امروز اینجا حضور ندارند ولی با توجه به نقشی که در موفقیت تیم داشته اند جایشان خالی است. همه بازیکنان ما در راه کسب این تیم جام تلاش کرده و نقش داشته اند".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwwya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گوندوزی: بهترین تصمیم ممکن این بود که به آرسنال بپیوندم