تاریخ انتشار: 1399/05/13 22:20
کد خبر: 57791

هواداران رئال مادرید روی اعصاب گرت بیل

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید به انتقاد از رفتار هواداران این تیم پرداخت.
هواداران رئال مادرید روی اعصاب گرت بیل

گرت بیل رابطه خوبی با هواداران رئال مادرید ندارد و در این سالها بارها از سوی بخش عظیمی از حاضران در برنابئو هو شده است. گرت بیل در مصاحبه ای مدعی شد اینگونه اعتماد به نفس بازیکن در زمین پایین می آید و این رفتارها بیشتر مختص هواداران رئال مادرید است.

گرت بیل گفت: "این بزرگترین علامن سوال من است. به این مسائل توجهی نمی کنم، زیرا اگر شما شرایط خوبی در زمین نداشته باشد، انتظار دارید که هواداران پشت سر شما باشند تا تلاش کنید عملکرد بهتری ارائه داده و آنها را راضی کنید، اما به نظر می رسد که برخی از هواداران برعکس عمل می کنند.

آنها علیه شما سوت می زنند و این فقط باعث می شود شما حس بدتری داشته و اعتماد به نفس تان را از دست بدهید. شما بدتر بازی می کنید و این بیشتر باعث ناامیدی هواداران می شود. این بخشی از روند مرسوم در رئال مادرید است. در دیگر تیم ها نیز ممکن است این اتفاق رخ دهد، اما این رفتارها بیشتر در مورد هواداران رئال مادرید مرسوم است.

ممکن است من شانسی گلزنی را به راحتی از دست بدهم. علیه شما سوت می زنند و با خودتان فکر می کنید من همین حالا نیز اعتماد به نفسم را به خاطر از دست دادن موقعیت باخته ام و با این واکنش که شرایطم بدتر می شود. وقتی موقعیت بعدی برای تان ایجاد می شود توپ فوتبال مانند گلف می شود و انگار دروازه کوچک تر به نظر می رسد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlljb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کدام فوتبالیست‌ها بیشتر از همه پنالتی دست دادند؟