تاریخ انتشار: 1399/05/14 12:44
کد خبر: 57761

رسمی: رونمایی از پیراهن اولشیاطین سرخ برای فصل آینده

باشگاه منچستریونایتد رسماً از پیراهن اول خود برای فصل 2020-2021 رونمایی کرد. پیراهنی به رنگ قرمز کلاسیک شیاطین سرخ و الگوهای سفیدی به رنگ روشن که بر آن پخش شده است.
 رسمی: رونمایی از پیراهن اولشیاطین سرخ برای فصل آینده

باشگاه منچستریونایتد رسماً از پیراهن اول جدید خود برای فصل آینده یعنی فصل 2020-2021 رونمایی کرد. این پیراهن جدید که توسط کمپانی آدیداس اسپانسر اصلی لباسهای شیاطین سرخ طراحی و تولید شده از رنگ قرمز کلاسیک یونایتد استفاده کرده و بر روی آن طرحهای کوچکی به رنگ روشن پخش شده است.

از دیگر ویژگی‌های پیراهن اول یونایتد که امروز از آن رونمایی شد می‌توان به سه خط سفید مشهور آدیداس اشاره کرد که بر سرشانه‌های ستاره‌های یونایتد در فصل آینده خودنمایی خواهد کرد.

 

منچستریونایتد می‌گوید کمپانی آدیداس از طرح آرم باشگاه هم به عنوان الگویی برای برای ساده نبودن پیراهن استفاده کرده و رنگی شبیه به رنگ زرد آرم باشگاه را به صورت الگوهای ریز در طول پیراهن مورد استفاده قرار داده.

پیراهن دوم منچستریونایتد در فصل آینده

تا کنون پیراهن دوم منچستریونایتد برای فصل آینده رسماً رونمایی نشده ولی برخی رسانه ها طرحهایی از آن را معرفی کرده اند. بر اساس این گزارشها لباس دوم یونایتد در فصل آتی یا به رنگ مشکی و یا سبز تیره خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mooxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریس به منچستریونایتد برمی‌گردد