تاریخ انتشار: 1399/05/15 20:37
کد خبر: 57666

همه گزینه‌های جانشینی ساری در یوونتوس

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس جاگاهی متزلزل در این باشگاه دارد و شاید فصل بعد روی نیمکت این تیم حضور نداشته باشد.
همه گزینه‌های جانشینی ساری در یوونتوس

اگرچه در ابتدای هفته یوونتوس برای نهمین فصل متوالی قهرمانی در لیگ ایتالیا را جشن گرفت، اما اخباری در مورد احتمال اخراج مائوریتزیو ساری در صورت حذف یوونتوس در لیگ قهرمانان مقابل لیون شنیده می شود. یوونتوس تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به اینتر توانست قهرمان شود و تیمی با ثبات همچون سال های گذشته نشان نداد.

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس اخیرا مدعی شد کسب این موفقیت های متوالی کاری دشواری بوده و نمی توان عملکرد ساری را تنها با یک بازی قضاوت کرد.

وبسایت کالچو مرکاتو ایتالیا اکنون خبر می‌دهد که باشگاه یوونتوس گزینه‌هایی را برای جانشینی مائوریتزیو ساری در صورت قطع همکاری با او مدنظر دارد. بر اساس این گزارش، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پیشین تاتنهام، سیمونه اینزاگی سرمربی کنونی لاتزیو، جان پی‌یرو گاسپرینی سرمربی فعلی آتالانتا و لوچانو اسپالتی سرمربی پیشین تیم‌های رم و اینتر گزینه‌های یووه برای جانشینی احتمالی ساری 61 ساله هستند.

یوونتوس در حالی جمعه شب در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین پذیرای المپیک لیون است که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داده است. در صورت حذف یووه در این مرحله، احتمال اخراج سرمربی پیشین تیم‌های ناپولی و چلسی وجود دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r88by

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس / 10 بازیکن برتر فصل سری آ