تاریخ انتشار: 1399/05/15 20:46
کد خبر: 57665

انتقال ستاره برزیلی به آرسنال قطعی است

به نظر می‌رسد که باید انتقال ستاره برزیلی یعنی ویلیان به آرسنال را قطعی تلقی کرد.
انتقال ستاره برزیلی به آرسنال قطعی است

با توجه به اتفاقاتی که طی روزهای گذشته رخ داده و البته شایعاتی که در نشریات انگلیسی منتشر می‌شود، باید جدایی وینگر برزیلی یعنی ویلیان از چلسی را قطعی تلقی کرد. در واقع گفته می‌شود که ویلیان برای تمدید با چلسی خواستار عقد یک قرارداد سه ساله شده است اما در عین حال آبی های لندن به دلیل سن تقریباً بالای این بازیکن، با این موضوع مخالفت کرده‌اند؛ موضوعی که دلیل اصلی توقف مذاکرات بین دو طرف گزارش شده است.

اگرچه گفته می‌شود ویلیان از لیگ آمریکا پیشنهاد دارد و حتی باشگاه بارسلونا نیز به جذب او علاقه نشان داده اما این ستاره برزیلی پیش از این بارها اعلام کرده بود که خانواده اش از زندگی در لندن رضایت دارند و او ترجیح می‌دهد در صورت جدایی از چلسی به یک تیم دیگر متعلق به این شهر برود.

در چند روز اخیر از علاقه جدی آرسنال به جذب ویلیان رونمایی شد که حالا به نظر می‌رسد همه چیز در آستانه نهایی شدن است چرا که میرر در این رابطه گزارش داده که وینگر برزیلی به دوستانش اطلاع داده که از چلسی جدا خواهد شد و در نقل و انتقالات تابستانی به آرسنال می پیوندد.

حالا باید منتظر ماند و دید که این شایعات تا چه حدی تبدیل واقعیت خواهد شد اما با این وجود شواهد حاکی از آن است که به زودی ویلیان به جمع توپچی ها اضافه خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q77dj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جدایی ستاره برزیلی از چلسی قطعی شد