تاریخ انتشار: 1399/05/15 21:06
کد خبر: 57662

روزهای عجیب باشگاه منچستریونایتد!

منچستریونایتد در حالی بازی برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را برابر لاسک‌لینز اتریش برگزار می‌کند که این باشگاه پس از بحران شیوع ویروس کرونا روزهای عجیبی را سپری‌ کرده است.
روزهای عجیب باشگاه منچستریونایتد!

منچستریونایتد چهارشنبه شب در حالی بازی برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را برابر لاسک‌لینز اتریش برگزار می‌کند که این باشگاه پس از بحران شیوع ویروس کرونا روزهای عجیبی را سپری‌ کرده است.

لاسک که بازی رفت را در خانه با نتیجه ۵-۰ باخته، فصل عادی رقابت‌های بوندسلیگای اتریش (۲۲ هفته) را با صدرنشینی به پایان رساند اما قبل از آغاز دوباره رقابت‌ها، به دلیل نقض کردن محدودیت‌های اعمال شده در جلسات تمرینی با کسر ۱۲ امتیاز مواجه شد. با توجه به نصف شدن امتیازات در پلی‌آف قهرمانی، این کسر امتیاز به عدد ۶ رسید تا لاسک پلی‌آف را با ۲۱ امتیاز و پشت سر #ردبول‌سالزبورگ ۲۴ امتیازی آغاز کند.

روند ضعیف لاسک در ۱۰ بازی پلی‌آف و تحمل ۷ شکست، منجر به سقوط این تیم به رده چهارم شد تا حتی کاهش محرومیت و جایگزینی آن با کسر ۴ امتیاز نیز کمکی به لاسک نکند. تیمی که فصل عادی را با ۶ امتیاز برتری نسبت به سالزبورگ به پایان رسانده بود، فصل را در فاصله ۱۷ امتیازی نسبت به تیم قهرمان به پایان رساند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqqrg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد ویلیامز با منچستریونایتد تمدید شد