تاریخ انتشار: 1399/05/18 10:03
کد خبر: 57543

پپ: برد رئال کافی نیست، باید همه را شکست دهیم

پپ گواردیولا بعد از پیروزی سیتی مقابل رئال مادرید و صعود به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ گفت این پیروزی برای تیمش کافی نیست و سیتی باید تیم‌های بزرگ دیگر را هم شکست دهد.
 پپ: برد رئال کافی نیست، باید همه را شکست دهیم

 بعد از آنکه شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی دیشب موفق شدند رئال مادرید را 2-1 شکست داده و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی 4-2 مقابل این تیم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند، پپ در پایان بازی از بازیکنانش خواست به این پیروزی غره نشوند چون آنها در ادامه باید تیم‌های بزرگ دیگری را هم شکست بدهند.

سیتی که در بازی رفت این مرحله هم موفق شده بود رئال را در برنابئو 2-1 شکست دهد دیشب در خانه خود اتحاد هم با گلهای رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس در مقابل تک گل کریم بنزما موفق شد شاگردان زیدان را 2-1 از پیش رو بردارد تا با دو پیروزی در هر دو بازی خود در این مرحله با اقتدار راهی یک چهارم شده و در این مرحله مقابل لیون قرار بگیرد.

گواردیولا در پایان بازی خطاب به خبرنگاران گفت: " اینکه ما رئال را دو بار شکست دادیم مهم است. زین الدین زیدان هرگز در یک بازی حذفی شکست نخورده بود. امروز دیدید که بازیکنان ما چقدر با شخصیت و با آرامش بازی کردند. بازیکنان ما خیلی خوبند. ما داریم سعی می کنیم امسال قهرمان چمپیونزلیگ شویم".

سرمربی سیتی در ادامه گفت: " اما این تنها یکی از مراحل رسیدن به هدف است. اگر ما این را کافی بدانیم به همه نشان داده ایم که تیم کوچکی هستیم. تیمی که بخواهد قهرمان بشود باید تیم‌های بزرگ را شکست دهد. من با واحد تحلیل و آنالیز باشگاه صحبت کرده ام و آنها می گویند که در مقابل لیون باید هشیار باشیم. برای آن بازی هشت روز زمان داریم تا آماده شویم. اول از این برد لذت می بریم و بعد برای بازی مقابل لیون آماده می شویم".

گواردیولا در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره دو اشتباه رافائل واران در این بازی که به دریافت دو گل رئال منجر شد گفت:" ما فرصتهای گلزنی زیادی خلق کردیم و روی دو اشتباهی که آنها انجام دادند به گل رسیدیم. ما سعی کردیم بازیکنان مان را قانع کنیم که به سمت دروازه حریف حرکت کرده و حمله کنند ولی خب، این در مقابل چنین تیمی کار آسانی نیست".

سرمربی منچسترسیتی در ادامه با اشاره به پرس سنگین تیمش در این بازی گفت:" ما سعی کردیم پرس کنیم. این تاکتیک گاهی اوقات موثر است و گاهی اوقات نه. ولی رویهم رفته ما کارمان را در این بازی خوب انجام دادیم. نمی شود انتظار داشت که بعد از گذشت 30 دقیقه از چنین تیمی 4-0 جلو بیفتیم. نیمه دوم چیز زیادی نداشت ولی ما موقعیتهای زیادی خلق کردیم. بازیکنان ما خیلی تلاش کردند. تک تک شان. در نیمه اول وینگرهای ما بیشتر به سمت میانه زمین گرایش داشتند نه به سمت کناره ها. این به نظرم اشتباه ما بود. ولی در نیمه دوم این اشتباه را اصلاح کردیم و بهتر شدیم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlze6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط و نشان ستاره منچسترسیتی برای رئال مادرید
گوندوگان: بدون آگوئرو هم رئال را شکست می دهیم