تاریخ انتشار: 1399/05/18 10:06
کد خبر: 57542

خشم ساری از سوال خبرنگار: این حرفها توهین است!

ماتوریتزیو ساری بعد از حذف شدن تیمش از لیگ قهرمانان از سوال یک خبرنگار درباره آینده اش در این تیم خشمگین شد و گفت این سوال را توهین آمیز می داند.
 خشم ساری از سوال خبرنگار: این حرفها توهین است!

 بعد از آنکه یوونتوس دیشب در خانه خود موفق شد لیون را 2-1 شکست دهد ولی در مجموع به دلیل شکست 1-0 در بازی رفت و به لطف گل دریافتی در خانه از لیگ قهرمانان حذف شد ماتوریتزیو ساری سرمربی یووه در پایان بازی از سوال خبرنگاری که درباره آینده او در یوونتوس بعد از این شکست پرسید خشمگین شد و این سوال را توهین آمیز دانست.

با اینکه یوونتوس در پایان فصل سری آ موفق شد با اختلاف یک امتیاز نسبت به اینترمیلان فاتح اسکودتو شده و نهمین قهرمانی پیاپی این تیم در لیگ ایتالیا را رقم بزند ولی در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال تعویض او مطرح بود. حذف دیشب بیانکونری از چمپیونزلیگ حالا باعث شده این شایعات قوت بیشتری پیدا کند و خیلی ها معتقد باشند روزهای ساری روی نیمکت یووه به شماره افتاده.

بعد از بازی دیشب وقتی یک خبرنگار در سوال خود این را پرسید که آیا ممکن است حذف از چمپیونزلیگ باعث اخراج فوری ساری شود او از این سوال خشمگین شد و آن را توهین آمیز نسبت به شخص خود دانست.

ساری به خبرنگار اسکای گفت: " بعید می دانم مدیران باشگاه بزرگی مثل یوونتوس فقط بر اساس نتیجه یک مسابقه تصمیم بگیرند. آنها کل فصل را ارزیابی می کنند. من این سوال را توهین آمیز می دانم. ولی نه فقط توهین آمیز نسبت به من بلکه نسبت به مدیران باشگاه. من قرارداد دارم و به آن پایبندم و احترام می گذارم و انتظار ندارم اتفاقی بیفتد".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8e9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساری: اجازه دادیم چنین موقعیتی به وجود بیاید؛تقصیر خودمان است!