تاریخ انتشار: 1399/05/21 18:31
کد خبر: 57356

واکنش ستاره لاتزیو به شایعات جدایی ازاین تیم

چیرو ایموبیله، ستاره خط حمله لاتزیو به شایعات جدایی از این تیم واکنش نشان داد.
 واکنش ستاره لاتزیو به شایعات جدایی ازاین تیم

 شاید در ابتدای فصل کمتر کسی تصور می‌کرد که با وجود ستاره هایی نظیر کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو در سری آ، نهایتاً مهاجم لاتزیو یعنی چیرو ایموبیله عنوان آقای گلی را از آن خود کند اما نه تنها این اتفاق رخ داد بلکه او موفق شد با به ثمر رساندن 36 گل فاتح کفش طلای 2020 فوتبال اروپا شود.

درخشش فوق العاده مهاجم ایتالیایی باعث شده شایعات زیادی در رابطه با جدایی او از لاتزیو به گوش برسد و حتی در مقطعی گفته شد که این بازیکن مذاکراتی را هم با باشگاه منچستر یونایتد انجام داده است. این در حالی است که حالا ایموبیله به نوعی این شایعات را رد و اعلام کرده که قصد دارد در لاتزیو به فوتبالش ادامه دهد.

ایموبیله در مصاحبه ای گفت: " من سعی کردم که همیشه به لاتزیو متعهد باشم. تمدید با لاتزیو سه ساله خواهد بود بنابراین قراردادم با این تیم در سال 2023 یعنی زمانی که من 35 ساله شده ام، به پایان خواهد رسید. قبل از آمدن به لاتزیو مذاکرات زیادی با ناپولی انجام دادم اما این انتقال به یک دلیل منتفی شد. ناپولی شهری است که من در آن متولد شده ام و همیشه از محبت آنها تشکر می کنم اما چیزی که لاتزیو به‌‌ من داده بسیار با ارزش بوده است."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eamq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 می خواستم به هر قیمتی در لاتزیو بازی کنم!