تاریخ انتشار: 1399/05/22 09:50
کد خبر: 57313

بکام پیشنهاد داد، گوتزه رد کرد؛ تمام نشده‌ام!

ماریو گوتزه که اخیراً از بوروسیا دورتموند جدا شده پیشنهاد دستمزد سالانه 6 میلیون یورویی اینتر میامی تیم دیوید بکام را رد کرده و گفته قصد دارد در اروپا بماند و راهی آمریکا نشود.
بکام پیشنهاد داد، گوتزه رد کرد؛ تمام نشده‌ام!

 ماریو گوتزه ستاره آلمانی باشگاه بوروسیا دورتموند چندی پیش با ترک این باشگاه بازیکن آزاد شد. او که از تمدید قرارداد با زردپوشان آلمانی سر باز زده بود با پایان مهلت قراردادش به صورت اتوماتیک بازیکن آزاد شده و این تیم را ترک کرد.

حالا رسانه ها گزارش دادند که اخیراً باشگاه آمریکایی اینتر میامی‌، باشگاهی که توسط دیوید بکام تاسیس شده و مالکیتش در اختیار او قرار دارد به گوتزه پیشنهاد داده که با دریافت دستمزد سالانه ای معادل 6 میلیون یورو راهی آمریکا شده و به تیم او ملحق شود. پیشنهادی که توسط گوتزه رد شده و او اعلام کرده که قصد ندارد اروپا را ترک کند.

BdpGDjeu8ncR

دیوید بکام برای تیمش که در لیگ MLS حضور دارد به دنبال جذب بازیکنان نام آشنا است و گوتزه زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 را به همین خاطر هدف گرفته بوده. روزنامه آلمانی بیلد می گوید گوتزه پیشنهاد تیم بکام را رد کرده و گفته فوتبالش در اروپا هنوز به پایان نرسیده و فعلاً قصد بستن چمدان به مقصد آمریکا را ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mom78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیوید بکام به آرتورو ویدال پیشنهاد داد