تاریخ انتشار: 1399/05/22 13:06
کد خبر: 57300

نیمار، کلید صعود PSG به مرحله نیمه نهایی

توماس توخل سرمربی PSG می‌گوید شک ندارد نیمار کلید پیروزی تیمش در بازی امشب مقابل آتالانتا خواهد بود.
 نیمار، کلید صعود PSG به مرحله نیمه نهایی

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن در آستانه بازی امشب تیمش با آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌گوید اطمینان دارد نیمار کلید پیروزی تیمش در این بازی خواهد بود.

در جریان دو بازی PSG با بوروسیا دورتموند در مرحله قبلی رقابتها که با پیروزی پاریسی ها و صعودشان به یک چهارم نهایی همراه بود نیمار نقش مهمی در هر دو پیروزی داشت. در دوران پساکرونا هم نمیار در دو بازی دوستانه پاری سن ژرمن گلزنی کرده و سپس در فینال جام حذفی فرانسه هم گل پیروزی بخش PSG مقابل سنت اتین را به ثمر رساند.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن در آستانه بازی امشب درباره نیمار گفت: " من می دانم که نیمار همیشه با فشار سنگینی روبرو است. باورتان نمی‌شود او چه فشاری را تحمل می‌کند. ولی نیمار کسی است که این شرایط را دوست دارد و به بازی کردن با چنین فشاری عادت کرده".

سرمربی PSG در ادامه گفت: " ما خوشحالیم که مجوز بازی کردن کیلیان صادر شده و ما می‌توانیم در اواخر بازی او را به میدان بفرستیم. این دو از بازی کردن در کنار هم لذت می‌برند. نیمار بازی‌های بزرگ را دوست دارد. او بازیکنی است که در بازی‌های بزرگ می‌تواند مورد اعتماد قرار بگیرد. من کاملاً اطمینان دارم که نیمار امشب خواهد درخشید و کلید پیروزی و صعود ما در دستهای او است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45d5wx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شوک دوم به بارسا: نیمار در یک قدمی تمدید با PSG