تاریخ انتشار: 1399/05/23 14:35
کد خبر: 57223

تغییر شماره پیراهن کورتوا برای فصل آینده

شماره پیراهن دروازه‌بان اول تیم فوتبال رئال‌مادرید برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ تغییر کرد.
تغییر شماره پیراهن کورتوا برای فصل آینده

 و به نقل از نشریه آ اس، تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی تیم فوتبال رئال‌مادرید در فصل آینده دیگر با شماره قدیمی‌اش به میدان نخواهد رفت.

کورتوا از زمان ورودش به رئال‌مادرید با وجود تبدیل شدن به سنگربان اصلی این تیم، پیراهن شماره 13 تیم را به تن می‌کرد. او اما تصمیم گرفته است که برای فصل جدید با پیراهن شماره یک به میدان برود و به این ترتیب انتظار می‌رود که پیراهن شماره 13 تیم به آندری لونین دروازه‌بان دوم تیم تعلق پیدا کند.

کورتوا پیش از ورود به رئال‌مادرید هم در تیم‌های اتلتیکومادرید و چلسی با پیراهن شماره 13 به میدان می رفت. البته او در بدو ورودش به رئال‌مادرید مجبور شد پیراهن شماره 25 را بپوشد چرا که پیراهن شماره یک تیم در اختیار کیلور ناواس بود و پیراهن شماره 13 هم در اختیار کیکو کاسیا قرار داشت.

 کوتورا فصل گذشته به دلیل اینکه انتقال کیلور ناواس به پاری‌سن‌ژرمن در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات صورت گرفت نتوانست پیراهن شماره یک را بپوشد چرا که طبق قوانین لالیگا یک بازیکن در طول یک فصل نمی‌تواند دو شماره داشته باشد.

او اما اکنون می‌تواند شماره‌‌ای را انتخاب کند که اسطوره‌هایی مانند زامورا، میگل آنخل، بویو و ایکر کاسیاس در رئال‌مادرید به تن داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zobvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سوپرجام اسپانیا به رئال مادرید رسید؛  زیدان مدیون درخشش کورتوا