تاریخ انتشار: 1399/05/23 20:30
کد خبر: 57208

مسی و رونالدو هم بازی می شوند اما نه در بارسلونا!

اشرف بن عیاد، خبرنگار بین اسپورت، توییت قابل توجهی را درباره همبازی شدن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو منتشر کرد.
مسی و رونالدو هم بازی می شوند اما نه در بارسلونا!

بعد از حذف تلخ یوونتوس از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی فوق ستاره پرتغالی یعنی کریستیانو رونالدو از این تیم به گوش رسیده است؛ موضوعی که البته نه به شکل رسمی تایید و نه تکذیب شده است.

امروز اما خبرنگار معروف اسپانیایی یعنی گیم بالاگه ادعای جالبی را مطرح کرد. او مدعی شد از خورخه مندس ایجنت رونالدو خواسته شده برای او به دنبال باشگاهی جدید بگردد و بارسلونا یکی از تیم هایی است که مندس به آنها نزدیک شده است. تماس مندس با بارسلونا این احتمال رویایی را بوجود آورده که شاید روزی بتوانیم برای اولین بار شاهد حضور دو غول بزرگ دنیای فوتبال، مسی- رونالدو در یک تیم و با یک پیراهن باشیم.

بعد از منتشر شدن این خبر اما نشریه اسپانیایی آاس این موضوع را پیگیری و اعلام کرد که آنها درباره انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو به بارسلونا از نزدیکان این بازیکن پرس و جو کرده‌اند که این خبر توسط آنها به شکل جدی تکذیب شده است. در واقع نزدیکان رونالدو تاکید کرده اند که CR7 از حضور در یوونتوس کاملا خوشحال است و هیچ قصدی برای ترک این تیم ندارد.

حالا و در همین رابطه اشرف بن عیاد، خبرنگار حوزه بارسلونای بین اسپورت نیز به نوعی شایعات حضور کریس رونالدو در بلوگرانا را تکذیب کرده اما او در عین حال هم تیمی شدن او با رقیب دیرینه اش یعنی لیونل مسی را رد نکرده است.

این خبرنگار با قرار دادن توئیتی از احتمال همبازی شدن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در یک بازی خیریه پرده برداشته است؛ موضوعی که می‌تواند هواداران فوتبال را به قرار گرفتن این دو ابر ستاره دنیای فوتبال در کنار یکدیگر امیدوار کند اما نه در بارسا یا یک تیم باشگاهی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eamw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو و مسی کنار هم در کیت دوم بارسلونا