تاریخ انتشار: 1399/05/23 23:23
کد خبر: 57188

سرمربی بایرن مونیخ: بارسلونا فقط مسی نیست

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، مقایسه لیونل مسی با رابرت لواندوفسکی را خیلی منطقی نمی داند.
سرمربی بایرن مونیخ: بارسلونا فقط مسی نیست

شاید بعد از انتخاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی بایرن مونیخ، کمتر کسی پیش بینی می کرد که او بتواند تا این حد نتایج فوق العاده ای با باواریایی ها کسب کند و با این تیم به مقام قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان برسد اما نه تنها این اتفاق رخ داد بلکه بایرن حالا به عنوان یکی از مدعیان فتح لیگ قهرمانان اروپا نیز شناخته می شود.

شاگردان هانسی فلیک فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت و در همین راستا سرمربی بایرن لحظاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرد.

مقایسه مسی و لواندوفسکی
شما نمی توانید این دو نفر را با یکدیگر مقایسه کنید. رابرت یک شماره 9 کلاس جهانی است. از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به خصوص در محوطه جریمه. مسی سال ها بهترین بازیکن دنیا بوده و نمی‌دانم که آیا بازیکن دیگری مثل وجود خواهد داشت یا خیر. بدیهی است که او یک بازیکن در کلاس جهانی است اما در مورد چگونگی تقابل با او فکر کرده ایم ولی من آن را فاش نمی کنم. ما باید به‌عنوان تیم عمل کنیم و باهوش باشیم. باید به مسی فشار بیاوریم و در نبردهای یک به یک پیروز شویم. بایرن مقابل لیونل مسی قرار نمی‌گیرد ما با بارسا بازی داریم.

تیاگو
هم ما و هم تیاگو فعلاً روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده ایم. همه بازیکنان کاملا متمرکز هستند. آنچه که بعدا اتفاق می افتد خیلی مهم نیست. این یک بازی خاص به شمار می‌آید. در جمع هشت تیم نهایی هستیم و با بهترین ها رقابت می کنیم. مشتاقانه منتظر این چالش هستیم.

سبک بارسلونا
ما به بارسلونا احترام می گذاریم. آنها طی چند دهه گذشته یکی از تیم های قدرتمند در اروپا بوده اند. آنها الهام بخش مربیان و باشگاههای بسیاری با سبک و سیاق خود هستند. روش آنها می تواند همیشه الهام بخش باشد. آن ها بازیکنان درجه یک زیادی دارند. بارسا فقط مسی نیست و بازیکنانی مثل پیکه، سوارز، ترشتگن و گریزمان نیز در این تیم حاضر هستند. برنامه خاصی برای این بازی داریم و امیدواریم به نتیجه برسد. در چنین مسابقاتی همواره شانس هم می تواند دخیل باشد اما ما باید به خودمان ایمان داشته باشیم و با اعتماد به نفس عمل کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6byl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جواب رونالدو به یک شایعه دروغ