تاریخ انتشار: 1399/05/24 19:45
کد خبر: 57160

سرمربی جدید یوونتوس بازیکن جنجالی‌اش را نمی‌خواهد

مربی جدید یوونتوس نمی‌خواهد آرون رمزی را در تیمش داشته باشد. این بازیکن سابق آرسنال در آستانه خروج از تیم فعلی‌اش قرار دارد و پیرلو می‌خواهد دست به خانه‌تکانی در یووه بزند.
سرمربی جدید یوونتوس بازیکن جنجالی‌اش را نمی‌خواهد

 این بازیکن 29ساله در فصل اول حضورش در یوونتوس چندان خوب کار نکرد و چند مصدومیت باعث شد از فرم خوب به دور باشد. او زمانی که آماده بود هم نتوانست زیاد به میدان برود و به این ترتیب نقش پررنگی در این فصل نداشت.

رمزی در 24 بازی در سری آ برای یوونتوس سه گل زده و یک گل ساخته است. روزنامه میرر نوشته که پیرلو به دنبال فروش این بازیکن ولزی است. دستمزد او 250هزار پوند در هفته است و پیرلو می‌خواهد پیش از فصل 21-2020، تیمش را بازسازی کند. این اسطوره یوونتوس همچنین به دنبال فروش گونسالو ایگواین، دانیله روگانی، سامی خدیرا و ماتیا دی‌شیلیو است. بازیکنانی نظیر آدرین رابیو، رودریگو بنتانکور و آرتور ملو (که از بارسلونا به یووه خواهد پیوست) به رمزی ترجیح داده می‌شوند و به این ترتیب او اگر در یووه بماند، نمی‌تواند دقایق چندانی به میدان برود. یوونتوس به دنبال بازسازی تیمش است، چرا که آنها در مرحله یک‌هشتم نهایی این فصل لیگ قهرمانان مقابل لیون حذف شدند.

نمایش فاجعه‌بار یوونتوس باعث شد که آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه، چاره دیگری به جز اخراج سرمربی تیم، مائوریتزیو ساری نداشته باشد. این مربی 61ساله البته با یوونتوس در اولین فصل حضورش توانست قهرمان سری آ شود. البته تیم او در اواخر فصل نمایش‌های ضعیفی داشت و فصل را با تنها یک امتیاز اختلاف با اینتر، تیم دوم جدول به پایان رساند. به این ترتیب، اگر اینتر نتایج ضعیفی نمی‌گرفت، حالا این تیم فاتح سری آ شده بود. همچنین اعلام شده که بلز ماتوییدی، هافبک یووه در آستانه پیوستن به اینتر میامی است. این بازیکن 33ساله در این تیم آمریکایی تست پزشکی داده و گفته می‌شود بر سر قراردادی سه‌ساله با آنها به توافق رسیده است. ماتوییدی در پاری‌سن‌ژرمن هم‌بازی دیوید بکام بود و حالا بکام که مالک اینتر میامی است، می‌خواهد این بازیکن را به تیم جدیدش بیاورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lryok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی دو بازیکن دیگر از یوونتوس قطعی شد