تاریخ انتشار: 1399/05/24 19:55
کد خبر: 57159

جذب لیونل مسی برای اینتری ها کاری ندارد!

ماسیمو موراتی، مالک سابق اینتر معتقد است این باشگاه شرایط جذب لیونل مسی را دارد.
جذب لیونل مسی برای اینتری ها کاری ندارد!

اخباری در مورد عدم رضایت لیونل مسی از ماندن در بارسلونا و احتمال انتقال او به اینتر در تابستان سال بعد منتشر شده است. ماسیمو موراتی که خودش استاد جذب ستاره های بزرگ بود، مدعی شد گروه سونینگ می تواند کاپیتان بارسلونا را راهی سن سیرو بکند.

ماسیمو موراتی گفت: "من فقط یک هوادار اینتر هستم و هیچ خبر محرمانه ای از داخل این باشگاه ندارم. اما یک چیز را می دانم، وقتی پای منابع مالی و شرایط جذب لیونل مسی به میان می آیند، گروه سونینگ هر آنچه را برای خرید این ستاره آرژانتینی لازم است را در اختیار دارد.

اجازه بدهید در مورد یک موضوع عذرخواهی کنم، من در مورد روملو لوکاکو اشتباه میکردم و تصورم بر آن بود فقط از لحاظ فیزیکی قدرتمند است و ما حسرت رفتن مائورو ایکاردی را خواهیم خورد، اما حالا متوجه شده ام لوکاکو یک قهرمان است که همیشه به هم تیمی های خود کمک می کند."

ماسیمو موراتی همچنین درباره یوونتوس و سرمربی جدید آنها یعنی آندره پیرلو نیز صحبت کرد. موراتی افزود: "آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس شجاع بود که پیرلو را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب کرد و من شیفته این انتخاب شده ام. پیرلو به دلیل سابقه قهرمانی های متوالی شایسته مقایسه با زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید زیدان و پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی است."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwqmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی بارسایی‌ها از شرایط مسی