تاریخ انتشار: 1399/05/29 12:06
بارتومئو: خرید لائوتارو؟ همه چیز به نظر کومان بستگی دارد
کد خبر: 56870

آب پاکی رییس باشگاه بارسلونا روی دست بازیکنان: به جز مسی و چند بازیکن دیگر، بقیه باید بروند

رئیس باشگاه بارسلونا از احتمال دست به کار شدن دوباره این باشگاه برای خرید مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر خبر داد.
آب پاکی رییس باشگاه بارسلونا روی دست بازیکنان: به جز مسی و چند بازیکن دیگر، بقیه باید بروند

خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا احتمال خرید لائوتارو مارتینس را رد نکرد.

بارسلونا در چند ماه اخیر مذاکراتی طولانی با اینتر برای خرید مهاجم آرژانتینی 22 ساله این تیم داشت، اما در نهایت نتوانست او را جذب کند، چرا که در مهلت تعیین شده از سوی باشگاه اینتر غرامت 110 میلیون یورویی فسخ قرارداد او را نپرداخت.

به همین هاطر بارتومئو چندی پیش اعلام کرد که پرونده خرید مارتینس بسته شده است. او اما اکنون می‌گوید با ورود رونالد کومان به‌عنوان سرمربی جدید ممکن است که باشگاه دوباره برای خرید هموطن لیونل مسی دست به کار شود.

بارتومئو در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد بارسلونا بار دیگر برای خرید لائوتارو دست به کار شود، گفت: قبل از اینکه شیوع کرونا باعث توقف رقابت‌ها شود، ما با اینتر در حال مذاکره بودیم. با از سرگیری مسابقات و تمرکز تیم‌ها روی بازی‌ها، روند مذاکرات متوقف شد. با این حال ما باید با سرمربی جدید تیم صحبت کنیم تا با دیدگاه‌های او برای آینده تیم آشنا شویم.

رئیس باشگاه بارسلونا سپس تأکید کرد که لیونل مسی برخلاف شایعاتی که در این اواخر شنیده شده است، نوکمپ را ترک نخواهد کرد.

او گفت: مسی می‌خواهد در بارسلونا بازنشسته شود و بارها هم این را گفته است. من با کومان درباره مسی صحبت کردم و او هم گفت که مسی ستون پروژه فوتبالی او خواهد بود. مسی تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد. من به طور منظم با او و پدرش صحبت می‌کنم و آنها می‌دانند که ما پروژه خوبی داریم، یک مربی جدید در حال ورود به تیم است که روی او حساب می‌کند.

بارتومئو علاوه بر مسی، نام چند نفر دیگر را هم به‌عنوان بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا ذکر کرد و به طور غیرمستقیم به پایان دوران بازی چند بازیکن دیگر در بارسلونا اشاره داشت.

او گفت: مسی بهترین بازیکن تاریخ است و فروشی نیست، اما چند بازیکن دیگر هم هستند که فروخته نخواهند شد؛ مارک آندره‌تراشتگن، کلمن لنگله، فرنکی دیونگ، نلسون سمدو، عثمان دمبله و آنتوان گریزمان. در همین حال یک نسل از بازیکنان هم در تیم ما وجود دارد که همه چیز برده‌اند. من به آنها بابت کسب این افتخارات تبریک می‌گویم، اما الان دیگر زمان آن است که با تعدادی از آنها یک خداحافظی شایسته صورت بگیرد. ما محترمانه این موضوع را با آنها در میان خواهیم گذاشت. آنها اسطوره‌های تیم بوده‌اند پس باید به شیوه‌ای که لیاقتش را دارند با آنها خداحافظی کنیم. لازم است که یکسری گفت‌و‌گو‌‌ها اتفاق بیفتد.

طبق گزارش ESPN، منظور بارتومئو از بازیکنان قدیمی و باسابقه تیم، نفراتی مانند جرارد پیکه، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و لوئیس سوارس بوده است. در این میان آخرین شایعات از تمایل تیم فوتبال آژاکس برای بازگرداندن سوارس به ورزشگاه آمستردام آره‌نا حکایت داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxjwb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط سخت بارسلونا برای خریداران مسی