تاریخ انتشار: 1399/06/03 19:34
کد خبر: 56531

کاپیتان PSG در مسیر بازگشت به سری آ

تیاگو سیلوا کاپیتان برزیلی پی اس جی با پایان قراردادش قصد بازگشت به فوتبال ایتالیا را دارد.
کاپیتان PSG در مسیر بازگشت به سری آ

 تیاگو سیلوا کاپیتان برزیلی پی اس جی با پایان قراردادش قصد بازگشت به فوتبال ایتالیا را دارد.

به طور قطع یکی از پر انگیزه ترین بازیکنان در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ مدافع باتجربه تیم فرانسوی یعنی تیاگو سیلوا بود. این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره طولانی در PSG امیدوار بود به عنوان کاپیتان جام قهرمانی چمپیونزلیگ را با این تیم بالای سر ببرد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد.

در حالی که طی روزهای گذشته شایعاتی درباره احتمال ماندگار شدن تیاگو سیلوا در پاری سن ژرمن به گوش رسید و حتی خود این بازیکن نیز برای رقم خوردن چنین اتفاقی چراغ سبز نشان داد اما او بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان تایید کرد که مقابل بایرن مونیخ آخرین بازی خود را با لباس PSG تجربه کرده است.

گفته می‌شود که مدافع برزیلی پیشین میلان از فیورنتینا پیشنهاد دریافت کرده است و او نیز این موضوع را رد نکرد.

او در این باره هم گفت:« فیورنتینا؟ مدیربرنامه‌های من با آنها و چند تیم دیگر در حال مذاکره است، اما هنوز هیچ قراردادی بسته نشده است. فردا یا پس فردا، من همه پیشنهادهایم را بررسی و از میان‌‌شان آن یکی را که بیش از همه به نفع من و خانواده‌ام باشد را انتخاب خواهم کرد.»

در همین حال شبکه تله‌فوت فرانسه نیز مدعی شده است که تیاگو سیلوا تصمیم خود را برای آینده‌اش گرفته است و بازی در چلسی را به بازگشت به سری آ ترجیح می‌د‌هد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dy9jd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی در اندیشه جذب ستاره پاری سن ژرمن