تاریخ انتشار: 1399/06/04 20:20
کد خبر: 56459

خشم شدید مسی؛ می‌خواهند من را خراب کنند!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا تصور می‌کند اتفاقاتی در باشگاه علیه او در حال رخ دادن است.

اگرچه برخی هواداران بارسلونا تصور می کردند با اخراج کیکه ستین و اریک آبیدال دیگر خشم لیونل مسی فروکش کرده و احتمالا رونالد کومان گزینه مورد علاقه او محسوب می شود، اما ستاره آرژانتینی در حال حاضر بسیار عصبانی بوده و بعد از اتفاقات اخیر دیگر احتمال جدایی او از این باشگاه بیشتر از همیشه شده است.

خشم شدید مسی؛ می‌خواهند من را خراب کنند!

پنج شنبه گذشته جلسه ای بین کومان و لیونل مسی برگزار شده و اخبار دقیقی در مورد نتیجه جلسه اعلام نشد، اما برخی رسانه ها اعلام کردند که کاپیتان بارسلونا دیگر اعتمادی به مدیریت نداشته، خواهان جدایی است و تصور می کند آینده بارسا چندان روشن نخواهد بود. اما نشریه آرژانتینی کلارین امروز اعلام کرد لیونل مسی از انتسار مفاد جلسه اش با کومان بسیار عصبانی شده و معتقد است توطئه ای علیه او در حال شکل گرفتن است.

در واقع لیونل مسی حس می کند نتایج جلسه او با کومان به دروغ فاش شده و مدیران باشگاه قصد دارند با خراب کردن چهره این بازیک مقدمات فروش او را فراهم کنند و در ذهن هواداران تصویری به وجود آورند که خود لیونل مسی خواهان جدایی بوده و حتی این تغییرات اخیر نیز نظر این بازیکن را تغییر نداده است.

این شایعات ذهنیت هواداران را نسبت به لیونل مسی خراب کرده و تنش بین او و باشگاه را افزایش می دهد. تیم های متمولی چون منچسترسیتی و اینتر آماده آغاز مذاکرات رسمی برای خرید مسی در هفته های پیش رو هستند و حداقل در حال حاضر نشانه چندان مثبتی مبنی بر ماندن او در نوکمپ برای فصول بعدی وجود ندارد.

خشم شدید مسی؛ می‌خواهند من را خراب کنند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwo68

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط سخت بارسلونا برای خریداران مسی