تاریخ انتشار: 1399/06/07 11:12
کد خبر: 56304

کومان نظر ستاره بارسلونا را برای جدایی تغییر داد

ایجنت سابق آنتوان گریزمان می‌گوید این ستاره فرانسوی پیش از منصوب شدن رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسا به دنبال ترک تیم کاتالان بوده.
کومان نظر ستاره بارسلونا را برای جدایی تغییر داد

اریک اولاتز مدیر برنامه‌های سابق آنتوان گریزمان می‌گوید پیش از منصوب شدن رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا گریزمان به فکر ترک باشگاه کاتالان بوده و بعد از صحبت کردن با کومان متقاعد شده که در نوکمپ بماند.

گریزمان که تابستان گذشته با 120 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به بارسا پیوست فصل اول بسیار سختی را در این تیم سپری کرد. در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره خروج او از بارسلونا و پیوستنش به پاری سن ژرمن یا بازگشتش به اتلتیکو مطرح بود ولی حالا مشخص شده که کومان قصد دارد فصل آینده از او به عنوان یکی از محورهای اصلی تیمش استفاده کند.

حالا اولاتز ایجنت سابق گریزمان در گفتگو با RMC فاش کرد که کومان نظر گریزمان را برای ماندن در بارسا تغییر داده. او گفت: " قبل از شکست 8-2 بارسا مقابل بایرن در لیگ قهرمانان آنتوان فقط به ترک بارسا فکر می‌کرد. واقعیت این است که گریزمان متوجه شده بود که در برنامه‌های باشگاه جای ندارد و نمی‌تواند اینطور ادامه دهد".

مدیر برنامه‌های سابق گریزمان در ادامه گفت: " او به صورت جدی در حال بررسی گزینه‌های جدایی از باشگاه بود. ولی بعد اتفاق مهمی افتاد و صحبت کردن آنتوان با کومان او را متقاعد کرد. کومان او را بازیکن مهمی برای آینده تیمش می‌داند و این را به صراحت با او در میان گذاشته".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3979pw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تردید مسی برای ماندن در بارسلونا با وجود ورود کومان