تاریخ انتشار: 1399/06/08 20:34
کد خبر: 56213

لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ خود را شایسته دریافت توپ طلای ۲۰۲۰ دانست.
لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود

 به نقل از بیلد، روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ در طول فصل ۲۰۱۹/۲۰ در ۴۷ بازی ۵۵ گل به ثمر رساند و به تیم خود در فتح بوندس لیگا ، DFB-Pokal و لیگ قهرمانان کمک کرد. در هر فصل این نوع اعداد و آمار شایسته تقدیرهای فردی هستند.

هر چند ممکن است او جایزه بهترین بازیکن فیفا را به دست بیاورد ولی بدشانسی او این است که در این سال توپ طلا اهدا نمی شود. فرانس فوتبال تصمیم گرفت که جایزه معتبر نسخه ۲۰۲۰ را لغو کند، زیرا ویروس کرونا باعث ایجاد "شرایط بازی ناعادلانه" شده است.

با این حال هر هوادار فوتبال می داند که لواندوفسکی لیاقت توپ طلا را دارد. در حقیقت ، حتی خود لواندوفسکی نیز می داند که لیاقت آن را دارد. در مصاحبه ای با Sportowe Fakty از لهستان، از ستاره بایرن سوال شد که او به چه کسی توپ طلا را می داد؟ و او پاسخ داد خودم.

وقتی از وی خواسته شد تا تصمیم خود را توضیح دهد، لواندوفسکی از خود و تیمش حمایت کرد و گفت: ما هر چیزی را که توانستیم با بایرن به دست آوردیم. در هر مسابقه ای؛ بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان. من بهترین گلزن بودم و توانستم در همه رقابتها آقای گل شوم.

اما واکنش لواندوفسکی به تصمیم جنجالی فرانس فوتبال چیست؟

وی اعتراف کرد: من به آن فکر نکردم. آن زمان ما بازی های زیادی در پیش داشتیم. فهمیدم که اولویت من لیگ قهرمانان است. من به جوایز فردی فکر نکردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mo8e5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره بایرن مونیخ بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا