تاریخ انتشار: 1399/06/09 12:21
کد خبر: 56168

درخواست عجیب مهاجم بارسا؛ پوشیدن پیراهن مسی!

مارکا مدعی شد مارتین برایتویت درخواست کرده که در صورت جدایی لیونل مسی شماره 10 بارسلونا را به او بدهند.
 درخواست عجیب مهاجم بارسا؛ پوشیدن پیراهن مسی!

بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی گذشته مارتین برایتویت را از لگانس به خدمت گرفت تا این بازیکن به عنوان جانشینی برای دو ستاره مصدوم بارسا یعنی لوئیس سوارز و عثمان دمبله جذب شده باشد. با این حال تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و بازگشت سوارز باعث شد که این مهاجم دانمارکی فرصت زیادی برای اثبات توانایی های خود نداشته باشد.

از طرفی لیونل مسی نیز خواهان جدایی از بارسلونا شده و به نظر می‌رسد که دیگر قصد ندارد با پیراهن شماره 10 این تیم به میدان برود. حالا در همین رابطه مارکا ادعای عجیبی را مطرح کرده و می‌گوید که مارتین برایتویت از سران باشگاه کاتالانی درخواست کرده که در صورت جدایی لیونل مسی پیراهن شماره 10 فوق ستاره آرژانتینی را به او بدهند.

این در حالی است که رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا هنوز تصمیم قطعی خود را درباره برایت اتخاذ نکرده و مشخص نیست که این بازیکن فصل آینده هم در نوکمپ توپ خواهد زد یا از این تیم جدا خواهد شد. برایتویت در فصلی که گذشت پیراهن شماره 19 بارسلونا را بر تن کرد. او پیش از این در زمان حضور در میدلزبرو نیز با شماره 10 به میدان رفته بود و به نظر می‌رسد که حالا قصد دارد این کار را در بارسا انجام داده و وارث لیونل مسی بزرگ شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdo5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیلم/10 لحظه بیادماندنی مسی در ال‌کلاسیکو