تاریخ انتشار: 1399/06/09 22:54
کد خبر: 56124

مشخص بود رابطه مسی و بارسلونا خوب نیست

ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد به کارش در این تیم ادامه دهد.
مشخص بود رابطه مسی و بارسلونا خوب نیست

دو سال قبل و بعد از افزایش انتقادات از ژروم بواتنگ، او در آستانه جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به پاری سن ژرمن قرار داشت. اما ژروم بواتنگ در نهایت در مونیخ ماندنی شد و آنها چند روز قبل با غلبه بر همین تیم فرانسوی فاتح لیگ قهرمانان شدند. ژروم بواتنگ در این رابطه و وضعیت فعلی اش در بایرن مونیخ صحبت کرده است.

ژروم بواتنگ گفت: "من با توماس توخل بعد از فینال صحبت کردم و به او گفتم که چقدر عجیب است که 2 سال پیش تقریبا در آستانه انتقال به باشگاهی که در این فینال با آن روبرو شدم قرار داشتم. توماس توخل مربی بزرگی است و او به من قهرمانی را تبریک گفت.

انتقادات اولی هوینس در سال گذشته؟ همه چیز بین من و آقای هوینس حل شده است. من کسی نیستم با انتقاد مشکلی داشته باشد، فقط می خواهم این انتقادات شخصا به خودم انتقال داده شود. برای من این موضوع مدتهاست تمام شده است.

احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا؟ شما از قبل هم می توانستید متوجه شدید که مشکلات و نارضایتی هایی بین مسی و بارسلونا وجود دارد. پپ گواردیولا و مسی در گذشته موفقیت های بزرگی را در کنار هم جشن گرفته اند، به همین دلیل طرفین می دانند که فلسفه هایشان به هم نزدیک است."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dagx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ناامیدی کودک هوادار بارسا از نیامدن مسی