تاریخ انتشار: 1399/06/10 20:14
کد خبر: 56080

لواندوفسکی: رقابت کفش طلا عادلانه نیست!

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ حالا به خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کند.

رابرت لواندوفسکی کورس کفش طلای امسال را به چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیایی لاتزیو باخته و در رده دوم قرار گرفت. البته رابرت لواندوفسکی معتقد است تعداد کمتر بازی های بوندسلیگا باعث می شود این رقابت ناعادلانه بوده و او شانس کمتری از دیگر رقبا برای دریافت جایزه داشته باشد.

رابرت لواندوفسکی گفت: "دریافت کفش طلا در سال آینده دشوار خواهد بود. وقتی استرس زیادی دارید همیشه نمی توانید 90 دقیقه بازی کرده و دو گل بزنید. بعضی اوقات باید کمی سرعت تان را کم کرده و به حریف بعدی خود توجه کنید. رقابت برای کفش طلا زمانی عادلانه می شد که همه بازیکنان به یک اندازه بازی می کردیم. در بوندسلیگا چهار بازی کمتر انجام می شود و من امسال شش بار کمتر از رقیبم به میدان رفتم.

شانس داشتم به رکورد 17 گل کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان برسم، اما من هرگز به این رکورد فکر نکردم. کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان همیشه اولویت من بوده است. در فینال نیز من به گلزنی خودم نمی کردم و می خواستم همه چیز را وقف تیم بکنم.

آینده؟ پایان کار در بایرن مونیخ نیز برای من یک گزینه است. اما البته هنوز سالهای زیادی پیش رو دارم در حال حاضر به خداحافظی از فوتبال فکر نمی کنم. من به پایان فوتبالم فکر نمی کنم، احساس افراد 32 ساله را ندارم و حالا حس بهتری نسبت به 26 سالگی دارم. من در سال های اخیر بسیار تلاش کار کرده ام تا به سطح مطلوبی برسم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eakp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود