تاریخ انتشار: 1399/06/12 07:56
کد خبر: 55986

اینتر لیونل مسی را نمی خواهد!

مدیر ورزشی باشگاه اینتر تأکید کرد برخلاف بسیاری از گزارش‌ها، او و همکارانش برنامه‌ای برای جذب ستاره آرژانتینی بارسلونا ندارند.
اینتر لیونل مسی را نمی خواهد!

از دو هفته پیش که لیونل مسی درخواست رسمی‌اش برای ترک بارسلونا را به مدیران این باشگاه ارائه کرد، از سه تیم به عنوان مقصد احتمالی او نام برده شده؛ منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن و اینتر.

اکنون اما ظاهراً باید اینتر را از این فهرست خط زد چرا که مدیر ورزشی این باشگاه می‌گوید نراتزوری هیچ برنامه‌ای برای خرید کاپیتان آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا ندارد.

پیرو اوسیلیو در این خصوص به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اینتر مطلقاً هیچ برنامه‌ای برای مسی ندارد. نمی‌دانم که این حرف و حدیث‌ها و داستان‌ها را چه کسانی ساخته‌اند. هیچ تیمی در دنیا نیست که مسی را نخواسته باشد اما یکسری حقایق و واقعیت‌ها هست که نمی‌‌توان آنها را نادیده گرفت.

وی افزود: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که دیدن مسی در اینتر غیرممکن است و هرگز هیچ مذاکره‌ای برای آوردن او به این تیم نداشته‌ایم. فکر می‌کنم لازم بود که یک بار برای همیشه این موضوع را روشن کنم. مطلقاً توان پرداخت هزینه چنین خریدهایی را نداریم چون پارامترهای اقتصادی آن فراتر از توان این باشگاه است. امیدوارم این آخرین باری باشد که مردم درباره مذاکره‌ای که هرگز وجود نداشته صحبت می‌کنند.

اوسیلیو درباره شایعه تلاش اینتر برای خرید انگولو کانته هافبک فرانسوی تیم فوتبال چلسی و فدریکو کیه‌زا مهاجم فیورنتینا  گفت: خرید کانته هم برای اینتر حرکتی غیرممکن است. فقط می‌توانم به مذاکره برای خرید الکساندر کولاروف اعتراف کنم و در حال حاضر هم درباره جذب او با رم صحبت می‌کنیم. هنوز همه چیز در مرحله مذاکره است و چیزی قطعی نشده. کیه‌زا؟ درباره او هم چیزی وجود ندارد که بگویم. این بازیکن را تحسین می‌کنیم اما باید نسبت به امکاناتی که استراتژی نقل‌وانتقالات‌مان در اختیار ما می‌گذارد واقع‌بین باشیم. من می‌خواهم که با هواداران‌مان صادق باشم.

مدت‌هاست که گفته می‌شود باشگاه بارسلونا قصد دارد لائوتارو مارتینس را از اینتر بخرد اما اوسیلیو تأکید کرد که نراتزوری برای فروش این مهاجم 22 ساله آرژانتینی حتی با بارسلونا وارد مذاکره هم نشده است.

او ادامه داد: هیچ مذاکره‌ای برای انتقال لائوتارو مارتینس انجام نشده چون در واقع هیچ اتفاقی نیفتاده است که بخواهیم درباره‌اش مذاکره کنیم. هرگز برای فروش مارتینس با تیمی مذاکره نکرده‌ایم. تکلیف او روشن است. قراردادش یک بند فسخ دارد و هر تیمی که او را می‌خواهد باید آن را فعال کند.

بند فسخ قرارداد لائوتارو مارتینس با اینتر 111 میلیون یورو است که این رقم تنها در مقطع دو هفته‌ای از فصل نقل و انتقالات قابل پرداخت است.

اوسیلیو درباره شایعات پیرامون فروش مارسلو بروزوویچ و میلان اشکرینیار عنوان کرد: بروزوویچ در طول فصل یکسری رفتارهای اشتباه داشت که به آنها واقف شد و ما در داخل تیم موضوع را حل و فصل کردیم. بروزوویچ یکی از بازیکنانی است که تیم روی او حساب می‌کند اما اگر برای او پیشنهادی دریافت کنیم که مناسب بازیکن باشد به آن فکر خواهیم کرد. میلان اشکرینیار اما بازیکنی است که ما سه سال پیش برای خریدش سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام دادیم و در این مدت هم او کارش را خوب انجام داده است. پس هیچ مذاکره‌ای برای فروش این مدافع وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nq9qo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علاقه ای به جذب فوق ستاره بارسلونا نداریم