تاریخ انتشار: 1399/06/14 14:58
کد خبر: 55819

ادعای مارکا؛ لیونل مسی در بارسا ادامه می‌دهد

مارکا مدعی شد لیونل مسی از اصرار خود برای جدایی عقب نشینی کرده و یک فصل دیگر در بارسلونا ماندگار خواهد بود.
ادعای مارکا؛ لیونل مسی در بارسا ادامه می‌دهد

به نظر می‌رسد که لحظه به لحظه به مشخص شدن وضعیت آینده لیونل مسی نزدیک‌تر می‌شویم. این فوق ستاره آرژانتینی چندی پیش درخواست رسمی خود را برای جدایی از بارسلونا ارائه داد اما با مخالفت جدی باشگاه کاتالانی روبرو شد تا شرایط بسیار پیچیده شود.

طی روزهای گذشته پدر لیونل مسی که مدیر برنامه‌های او نیز محسوب می‌شود، جلسه ای را با رئیس باشگاه بارسلونا یعنی جوزپ بارتومئو برگزار کرد تا در آن پیرامون آینده پسرش تصمیم گیری شود. در این بین گفته شد که با وجود اصرار خورخه مسی برای جدایی پسرش اما باشگاه بارسلونا با این موضوع مخالفت و اعلام کرده تنها در صورتی که اجازه جدایی فوق ستاره آرژانتینی را خواهد داد که بند فسخ 700 میلیون یورویی اش به آن ها پرداخت شود.

البته از همان ابتدا نیز گفته می‌شد که احتمالاً در رابطه با این موضوع حق با باشگاه بارسلونا است و برای جدایی مسی باید بند فسخ او پرداخت شود؛ موضوعی که حتی لالیگا نیز به آن ورود کرده و تاییدش کرد. حالا و در همین رابطه مارکا ادعا می کند که لیونل مسی از اصرار خود برای جدایی عقب نشینی کرده و یک فصل دیگر در بارسلونا ماندگار خواهد بود. البته این موضوعی است که طی یکی دو روز اخیر از چند رسانه دیگر نیز به گوش رسید اما باید در این رابطه منتظر موضع رسمی لیونل مسی و پدرش ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlxep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین درخواست مسی بعد از ماندن در بارسلونا