تاریخ انتشار: 1399/06/16 19:35
کد خبر: 55682

۳ خرید تابستانی اینتر قطعی شدند

اینتر به زودی الکساندر کولاروف از رم، آرتورو ویدال از بارسلونا و متئو دارمیان از پارما را به خدمت می گیرد.
۳ خرید تابستانی اینتر قطعی شدند

انتونیو کونته در تدارک برای بستن تیمی باتجربه و ارزان قیمت برای فصل آینده است و کوریره دلااسپورت مدعی شد سه خرید جدید این باشگاه در روزهای آتی نهایی خواهند شد. نراتزوری پس از پرداخت 40 میلیون یورو برای خرید اشرف حکیمی از رئال مادرید، در تابستان امسال رویکرد کم هزینه ای را در بازار نقل و انتقالات در پیش گرفته است.

الکساندر کولاروف، مدافع صربستانی رم روز سه شنبه در تست پزشکی شرکت کرده و با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو به اضافه پاداش راهی اینتر می شود. ویدال نیز در آستانه فسخ قرارداد با بارسا با رضایت متقابل است و سرمربی جدید این باشگاه یعنی رونالد کومان نام او را در لیست فروش قرار داده است. هافبک شیلیایی پیش از این از نظر مالی با اینتر به توافق رسیده بود.

این اتفاق در مورد متئو دارمیان نیز رخ داده و این بازیکن که در سالهای گذشته نیز بارها تا آستانه انتقال به اینتر پیش رفته بود، به زودی از پارما جدا شده و لباس این تیم را بر تن خواهد کرد. در ادامه و در صورت مهیا شدن منابع مالی، انگولو کانته، هافبک فرانسوی چلسی تبدیل به مهم ترین گزینه نقل و انتقالاتی اینتر خواهد شد و در غیر اینصورت پرونده تابستانی این باشگاه با سه خرید مذکور بسته می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxyge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طعنه انریکه: بارسلونا بدون مسی هم جام می‌بَرد