تاریخ انتشار: 1399/06/17 20:30
کد خبر: 55602

مجوز فروش ستاره پرتغالی بارسلونا صادر شد!

رادیو کاتالونیا مدعی شد که باشگاه بارسلونا در صورت دریافت پیشنهاد مناسب برای نلسون سمدو، این بازیکن را به فروش خواهد رساند.
مجوز فروش ستاره پرتغالی بارسلونا صادر شد!

در تابستان سال 2017 بود مه باشگاه بارسلونا برای جذب مدافع راست بنفیکا یعنی نلسون سمدو اقدام کرد و در نهایت موفق شد این بازیکن را به خدمت بگیرد؛ عملکرد خوب سمدو در بنفیکا باعث شد که هواداران بلوگرانا امیدوار باشند که یک دنی آلوز جدید در این تیم ظهور کند و به نوعی این بازیکن بتواند جای خالی مدافع برزیلی را پر کند.

سمدو در ابتدا نمایش های درخشانی را در ترکیب بارسلونا ارائه داد اما رفته رفته اوضاع برای او تغییر کرد. این مدافع پرتغالی در فصلی که گذشت بدترین روزهای خود در بارسلونا را پشت سر گذاشت و در دیدار برابر بایرن مونیخ که با شکست عجیب و غریب 8-2 بارسا همراه بود، عملکرد فاجعه باری از خود ارائه داد.

از ماه ها پیش صحبت درباره جدایی سمدو از بارسلونا مطرح شده بود و حتی گفته شد که احتمال معاوضه این بازیکن با ژائو کانسلو که در منچسترسیتی توپ می زند، وجود دارد. با این حال در آن مقطع بارسلونا هیچ علاقه ای به فروش این بازیکن نشان نداد اما حالا رادیو کاتالونیا مدعی شده که سران بلوگرانا موضع خود را در رابطه با مدافع پرتغالی تغییر داده اند و در صورتی که پیشنهاد مناسبی از سوی تیمی به دست آنها برسد، به فروش سمدو فکر خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275lxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی به تمرینات بارسلونا برگشت