تاریخ انتشار: 1399/06/20 11:25
کد خبر: 55426

داوید آلابا- بایرن؛ پایان راه نزدیک است؟

شرایط برای ماندن داوید آلابا، مدافع اتریشی و 29 ساله در بایرن مونیخ هر روز دشوارتر می شود.
 داوید آلابا- بایرن؛ پایان راه نزدیک است؟

هفته‌هاست اخباری در مورد احتمال جدایی داوید آلابا از بایرن مونیخ شنیده می‌شود. قرارداد این بازیکن یک سال دیگر با بایرن مونیخ تمام می‌شود و هنوز توافقی بین طرفین برای تمدید قرارداد انجام نشده است. نشریه کیکر در گزارشی به تشریح آخرین وضعیت داوید آلابا در بایرن مونیخ پرداخته است.

داوید آلابا و مدیر برنامه او پینی زاهاوی خواستار عقد قراردادی 5 ساله و تا سال 2025 با دستمزد 25 میلیون یورو در سال هستند و این بدان معناست که باشگاه بایرن مونیخ هزینه‌ای 125 میلیون یورویی طی 5 سال برای حفظ این بازیکن پیش رو دارد. اما شرایط خاص مالی باشگاه‌ها و کاهش بودجه نقل و انتقالاتی باعث شده تیم‌های زیادی قادر به خرید داوید آلابا نباشند و دایره تیم‌های خواهان او محدود شده است. هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مورد شرایط داوید آلابا گفت: "هیچ کس از طرف این بازیکن با ما تماس نگرفته است. ما پیشنهادی عادلانه به او ارائه داده ایم".

خود این مدافع اتریشی علاقمند به انتقال به لالیگا و بازی کردن برای تیم هایی چون رئال مادرید یا بارسلونا است، اما این دو باشگاه در حال حاضر از شرایط مالی مناسبی برخوردار نیستند و علاقمندند سال دیگر داوید آلابا را به صورت رایگان به خدمت بگیرند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275lz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره بایرن مونیخ و آینده ای که در ابهام قرار دارد! (عکس)